מבזקיםפוליטי / מדיני

פרץ: נתניהו ובנט חושבים שניתן להכריע את הטרור בדיבורים ואיומים

יו"ר העבודה-גשר-מרצ, ח"כ עמיר פרץ התייחס הערב (שבת) לפיגוע בחברון ואמר כי "ההתנהלות של רה"מ ושר הביטחון שחקה את ההרתעה בדרום, והיעדר מדיניות שוחקת גם את ההרתעה מול טרור הסכינאות. אני מאחל החלמה לפצועים ומחזק את הלוחמים והאזרחים שטיפלו באירוע ומנעו פגיעה גדולה יותר."

"היום, תושייתו של אזרח שהשתלט על המחבל גדעה את המשך תוכניותיו הרצחניות. באותה מידה, תושייתם של תושבי עוטף עזה שעומדים כגיבורים מול מלחמת ההתשה שלא פוסקת יום יום." אמר ח"כ פרץ והוסיף כי "ההתנהלות של רה"מ ושר הביטחון שחקה את ההרתעה בדרום, והיעדר מדיניות שוחקת גם את ההרתעה מול טרור הסכינאות.

מה שהחל באיבוד ההרתעה מול חמאס בעזה, מדיניות שוחד הדולרים, העברת השליטה לידי החמאס שקובע את גובה הלהבות ותושבי העוטף נשארים בני ערובה לכישלון המהדהד של נתניהו ובנט,מתרחב כעת לאירועי הדקירה בחברון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדבריו, "נתניהו ובנט חושבים שניתן להכריע את הטרור בדיבורים ואיומים שכבר לא עושים רושם על אף אחד. אסור לנו להשלים עם המצב הזה. ישראל צריכה ממשלה אחרת עם מדיניות אחרת."

צילום: דוברות העבודה-גשר

5 תגובות

  1. קודם שים את המשקפת על פניך ואחרכך תטיף מוסר איך נלחמים בטרור בדיבורים אתה חזק מאוד .מה עשית שהיית שר הבטחון ???

  2. שאלת את השמאל ?איך אתה בודק איפה שמאל ואיפה ימין. לפי מקום השעון ? השמאל לחם בכל מלחמות ישראל מה שלא בטוח אם אתה לחמת ולו במלחמה אחת. השמאל בנה את המדינה עם הימין של בגין כשמשפחת ביבי הייתה בארה"ב. פתאם תפסת תחת על הבטחון ?

  3. לא שמענו מפרץ תוכנית לפתרון הבעיה. אבל מה הפלא הוא כנראה פוחד מנצחון של השמאל והמרכז. שמא ישא באחריות ? אחרת איך ויתר על איחוד כל כוחות השמאל כולל הכנסת סתיו שפיר למפלגת אמת גשר ומרץ. שני מנדטים לפחות הפסיד פרץ עוד לפני הבחירות. ביבי כנראה חגג. עובדה היא שהוא עושה מאמצים להכניס את בן גביר לגוש הימין. טוב שאתה לא בצומת קבלת החלטות ובטח בנושאי בטחון

  4. השמאל רוצה לתת לחמאס הכל כמו בפינוי גוש קטיף תנו להם את ישראל ואז יגמר הטרור ככה אתם חושבים כניראה
    אין דרך להילחם בטרור רק השמדתו. צריך להתחיל לחסל חיסול ממוקד את כל מי שיעיז לירות על ישראל או לפגע לגרש אותו ואת משפחתו אחרי שחיסלו אותו ורק ככה הוא יעשה טרור בגן עדן

Back to top button