מבזקיםתאונות דרכים

הותר לפרסום שם מתנדב זק"א שנהרג בתאונת הדרכים בכביש 5

לפני זמן קצר (רביעי) הותר לפרסום כי ההרוג בתאונת הדרכים העצמית שאירעה מוקדם יותר היום בכביש 5 סמוך לצומת ברקן הוא מתנדב זק"א ואיחוד הצלה מצוות בית שמש, ר' אברהם גלבמן ז"ל.

בשעה 09:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רכב מסחרי שהתנגש במעקה בטיחות בכביש 5 סמוך לצומת ברקן. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת התאונה מצאו את הרב אברהם גלבמן כשהוא ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו במקום.

פראמדיק מיקי נמש וחובש רפואת חירום במד"א אוריאל בשירי סיפרו: "הגבר היה לכוד בתוך הרכב, כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בארגון זק"א מסרו כי "משפחת זק"א אבלה ומרכינה ראש בהילקח בצורה טראגית המתנדב היקר והמסור ראש וראשון לחסד של אמת רבי אברמי גלבמן ז"ל מצוות בית שמש."

מארגון איחוד הצלה נמסר כי "הנהלת ארגון איחוד הצלה ואלפי המתנדבים משתתפים בצער משפחת גלבמן מבית שמש על פטירת אביהם ר' אברהם גלבמן ז"ל בתאונה קשה במהלך עבודתו בסמוך לאיזור התעשיה ברקן."

בארגון מציינים כי מדובר במתנדב ותיק ופעיל שהקדיש מזמנו למתן מענה רפואי מהיר ומיידי מאז הקמת הארגון.

אלי ביר נשיא איחוד הצלה ואלי פולק מנכ"ל איחוד הצלה מסרו כי "מדובר בטרגדיה קשה. הנהלת הארגון והנהלת סניף בית שמש פועלת לסייע למשפחה ככל הניתן ולתמוך בהם ברגעים הקשים".

בתמונה: המתנדב ר' אברהם גלבמן ז"ל בפעילותו בשטח להצלת חיים

תגובה אחת

Back to top button