מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ פרץ בעוטף עזה: נדאג לשיפור רמת החיים והעלאת הביטחון האישי

עמיר פרץ חתם על מסמך הבנות עם ראשי הרשויות בעוטף עזה להרחבתה ויישומה של תכנית הפיתוח לישובי עוטף עזה: ״במקום קמפיין חלול על סיפוח, הגיע הזמן לספח את הבעיות של תושבי עוטף עזה. אני מצפה מכחול לבן שלא להגרר לספינים של סמוטריץ׳ והליכוד״

היום (רביעי) הגיע שר הביטחון לשעבר ויו"ר העבודה – גשר – מרצ בליווי ח"כ עמר בר לב והאלוף במיל' יאיר גולן לסיור בעוטף עזה. במסגרת הסיור נפגשו עם רבש״צים, שם התחייב לחקיקת מעמדם במסגרת המו״מ הקואליציוני.

יו״ר העבודה גשר מרצ ח״כ עמיר פרץ אמר כי "במקום קמפיין ריק מתוכן על סיפוח, הייתי מצפה שממשלת ישראל תספח סוף סוף את הבעיות האמיתיות של תושבי עוטף עזה. את הביטחון האישי שלהם, את הרווחה, את הבריאות, את התשתיות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בחתימה על הסכם ההבנות, התחייבנו היום לעגן בחקיקה את מתן ההטבות הממשלתיות ליישובי עוטף עזה. לשם חיזוק החוסן החברתי, הקהילתי והכלכלי של קהילות העוטף התחייבנו לפיתוח תשתיות אנרגיה, אזורי תעשייה ומסחר, חינוך ותרבות. במקביל לחיזוק החקלאות כציר החיים המרכזי, פיתוח צירי התחבורה לטובת הצמיחה וקירוב אזור העוטף למרכז הארץ.

במקום להוביל שיח אמיתי של שינוי, בחרו כחול לבן להגרר אחרי סמוטריץ׳ והליכוד. אנחנו כאן עם ראשי הרשויות של עוטף עזה, נדאג לשיפור רמת החיים והעלאת הביטחון האישי".

צילום: רענן כהן
צילום: רענן כהן

תגובה אחת

Back to top button