חדשות הארץמבזקים

לאחר התקרית: הנשיא התנצל על האירוע ולחץ את ידי כוחות הביטחון

במשטרת ישראל ובשירות הביטחון הכללי הגיבו הערב (רביעי) לתקרית שאירעה מוקדם יותר עם נשיא צרפת עמנואל מקרון בעיר העתיקה בירושלים, במהלכה תקף מאבטח של שב"כ שליווה אותו ודרש ממנו לצאת מכנסיית סנט אנה.

בהודעה המשותפת של המשטרה ושב"כ נמסר: "היום בשעות הצהריים שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל איבטחו את נשיא צרפת עמנואל מקרון בעת ביקורו בעיר העתיקה בירושלים. בעת הגעתם לכנסיית סנט אנה שבעיר העתיקה, התנהל שיח בין גורמי האבטחה לבין המאבטחים הצרפתיים בדבר הכניסה לתוך הכנסייה יחד עם הנשיא.

נשיא צרפת ביקש מהכוח לכבד את הכללים הנהוגים במקום, ובהתאם לתיאום שבוצע מראש לצורך סידורי האבטחה, ליוו את נשיא צרפת ואנשיו בתוך הכנסייה שוטר ואיש שירות הביטחון הכללי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עם צאתו, יישרו את ההדורים וצוותו של הנשיא התנצל על האירוע, הנשיא לחץ את ידם של הכוחות והמשיך בביקורו בעיר העתיקה בליווי הכוחות והאמצעים הדרושים לצורך שמירה על ביטחונו כאישיות רמת דרג המבקרת בישראל."

2 תגובות

  1. הנשיא הצרפתי לא מבין מדוע שירותי האבטחה של ישראל לא מסתפקים במאבטחים הוא הביא מפריז. הישראלים החצופים האלה כאילו לא למדו איך גיבורי השירות הצרפתי מנעו בשנים האחרונות עשרות מעשי טירור מחרידים שמאיימים על תושבי הפריז השאננים, במיוחד היהודים, מאז שצרפת נעשתה ארץ מקלט לכל חובב רצח פנאטי עם רקע ים תיכוני?

Back to top button