חדשות הארץמבזקים

סוף עצוב: הילד בן ה-8 משכונת בית חנינא שנעדר נמצא ללא רוח חיים

בתום פעולות חיפוש נרחבות שנמשכו לאורך הלילה ע"י משטרת ישראל וכב"ה, אחר הילד קייס אבו רמילה בן ה- 8 שנעדר מאז אתמול אחר הצהריים בשכונת בית חנינא בירושלים, הבוקר (שבת) הוא נמצא ללא רוח חיים במאגר מי הגשמים סמוך למקום בו נראה לאחרונה.

אתמול (שישי) בסביבות השעה 19:00 בערב דווח למשטרה על היעדרותו של הילד בן ה-8 בשכונת בית חנינא בירושלים. כוחות גדולים של משטרה בשיתוף כוחות כב"ה פעלו במשך שעות ארוכות לאיתורו כשהחשד העיקרי, שנפל למאגר מי גשמים שנמצא סמוך לשכונה ובאזור בו הוא נראה לאחרונה.

קייס אבו רמילה בן ה- 8 ז"ל

מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד, פיקד על כלל הכוחות בשטח וקיים הערכת מצב בה ניתנו הנחיות להמשך הסריקות והחיפושים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך הלילה נפגש סגל פיקוד של משטרת מחוז ירושלים עם בני המשפחה ומנהיגי ציבור במטרה לקבל מידע ופרטים נוספים ולעדכם על פעילות החיפושים והסריקות.

לצד זה התרחשו במהלך הלילה הפרות סדר של כמה עשרות מקומיים בסמוך לצומת נווה יעקב / בית חנינה שבמהלכם פעלו לוחמי מג"ב ושוטרים. הכוחות עצרו 3 חשודים והשיבו הסדר במקום.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

הסריקות כאמור התמקדו בתוך מאגר מי הגשמים הסמוך לשכונה. לוחמי האש מיחידת היל״מ (יחידה לחילוצים מיוחדים) ולוחמי אש נוספים מכבאות והצלה לישראל תחנת ירושלים פעלו בסריקות נרחבות בתוך המאגר במקביל לפעולות שאיבה שהתבצעו על ידי משאבות שהובאו למקום.

סגן טפסר אלי אדרי מפקד תחנת האומה ומפקד פעולות החילוץ בשטח סיפר: "סמוך לשעה 22:00 קיבלנו הודעה מהמשטרה על ילד שנעדר באזור בית חנינה. לאחר הצלבות נתונים הדיווח היה שכנראה מיקומו בבור ניקוז של מי גשמים. מיד התחלנו בפעולות סריקה של הגדה ובתוך המאגר על ידי מחלצי יל"מ ובמקביל הפעלנו משאבות ייעודיות על מנת לשאוב את המאגר."

סגן טפסר אלי אדרי הוסיף כי "החילוץ התבצע תחת תנאים קשים של קור, בוץ ומים עכורים ונמשך מספר שעות. בשעות הבוקר, סמוך לשעה 7:40 לוחמי האש המחלצים איתרו את הילד בתחתית הקרקעית שלצערנו הוא ללא רוח חיים".

האזינו לדברי מפקד מחוז ירושלים טפסר ניסים טוויטו שמספר על מאמצי החילוץ

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לילד טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הדסה הר הצופים במצב קריטי תוך כדי פעולות החייאה, שם נקבע מותו.

פראמדיק מד"א ינאי לוי סיפר: "כשהגענו למקום הייתה המולה גדולה, עשרות אנשים הסתובבו במקום. צוות רפואי מקומי ביצע בילד פעולות החייאה בסיסיות. תוך כדי העברתו לניידת טיפול נמרץ סיפרו לנו שהוא חולץ מתוך מאגר המים כשהוא ללא סימני חיים. המשכנו את הטיפול הרפואי ופינינו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים."

צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל – מחוז ירושלים
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל – מחוז ירושלים
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל – מחוז ירושלים

2 תגובות

Back to top button