מבזקיםפוליטי / מדיני

"יש פרוטוקול ריבונו של עולם, אני התביישתי גם בשביל פוטין"

ח"כ אלי אבידר (ישראל ביתנו) התארח הבוקר (שבת) באירוע שבתרבות בהנחיית רועי כ"ץ בבאר שבע והתייחס לתוכנית המאה של טראמפ, להזמנה של נשיא ארצות הברית לנתניהו וגנץ לוושינגטון ולעניין השחרור של נעמה יששכר מהכלא ברוסיה.

בתגובה להזמנת נתניהו וגנץ לוושינגטון אמר ח"כ אבידר כי "נתניהו לא צריך לטוס לארה"ב כי הוא מכיר התוכנית והוא זה שמעכב אותה כבר שנה בגלל כתבי האישום. הוא צריך להישאר לדיוני החסינות, כי אנחנו לא נעצור או נעכב את הדיונים, אפילו לא לשעה".

ח"כ אבידר הגיב לתוכנית המאה של טראמפ ואמר כי "טראמפ הוא ידיד ישראל, אבל נגיב על התוכנית כשנקבל אותה, אחרי הבחירות. איבוד העשותונות של בנט ושקד משדר פאניקה, ונראה שסמוטריץ כבר הזמין בגדים בצבע כתום להפגנות, בעלי-אקספרס. כדי לשמור על ארץ ישראל צריך מנהיגות, רצינות ועמוד שדרה. פאניקה לא תעזור כאן".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהמשך התייחס ח"כ אבידר גם להצהרה שהצליח נתניהו לחלץ מפוטין במהלך כנס פורום השואה הבינלאומי בנוגע לשחרורה של נעמה יששכר מהכלא בסוריה ואמר כי "מעולם לא ראיתי התבטלות והתבזות של מנהיג ישראלי ברמה נמוכה כזאת. להכניס את אמא של נעמה לצילום ממלכתי עם פוטין לטובת קמפיין הבחירות, זו פשוט שכונה. מה שהיה חסר זה שנתניהו יעשה גדי יברקן, ויקבל את פוטין בנשיקות על הרגליים".

לראיון המלא עם ח"כ אלי אבידר. צילום: באדיבות עיריית באר שבע

5 תגובות

  1. הנפל אבידר שגורש מהליכוד מתלהם סידרתי נקווה שבבחירות המפלגה הזו של מולדובן וחבר מרעיו יעלמו

  2. במקום שתדו.לביב.אתם מזהים ולא כך נוהגים הדוד ביבי הדוד ביבי הד ביביי

  3. שיעוף הבייתה כבר מילא את הכבוד של עצמו הוא מבטל אבל יש פה עם שלם שבוי של החרא הזה שסומך על מטומטמים שיצביעו לו רק כי הוא יצטלם איתם או יתן להם כיף בכניסה לכפר המכביה או שמא ינגב איתם איזה חומוס עם מאה צלמים
    חלאאאאס די אנחנו צריכים להתבייש שהוא הוא עוד ראש ממשלה בכלל

  4. ביבי מבזה את עצמו וגם אותנו.עושה הכל בשביל אינטרסים אישיים.אין בו טיפה של ממלכתיות שדרושה לראש ממשלה.בכל מקום מכניס את שרה ויאיר.כאילו זה אירוע פרטי לא ציבורי.

Back to top button