בריאותמבזקים

נשלל חשד שחולה ששב לישראל מסין נדבק בנגיף הקורונה

אל חדר המיון בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים הגיע אתמול (שישי) בחור בן 35 שסבל מחום וקוצר נשימה. מאחר וחזר מסין לפני כמה שבועות, הוחלט בבית החולים לקחת ממנו דגימות לבדיקה ובמקביל הצוותים הרפואיים בבית החולים קיימו התייעצות עם משרד הבריאות.

בסיום ההתייעצות, הוחלט כי ישהה בבידוד בביתו עד להגעת תוצאות הבדיקות. הערב, דווח כי תוצאות הבדיקות שליליות ואין מדובר בנגיף הקורונה שפגע בסין וגרם עד כה למותם של 41 בני אדם.

במשרד הבריאות חוזרים הערב ומחדדים את ההמלצה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה: להימנע מנסיעות למחוז חוביי בסין, כפי שממליצים במדינות נוספות. יש לשים לב כי אזורים רבים בסין נסגרו לכניסה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המשרד מצוי בקשר הגופים הבינלאומיים וגורמי המקצוע בארץ ובעולם בנושא, מקיים התייעצויות שוטפות ויעדכן את הציבור בהתפתחויות.

משרד הבריאות מעדכן כי במהלך סוף השבוע נבדקו 3 מטופלים שהגיעו מסין: האחד בהדסה עם תוצאה שלילית מלאה, השני בשיבא- עם תוצאה חיובית לשפעת והמקרה השלישי היא תיירת מסין שנמצאת בבידוד בבית ג׳אלה.

במשרד הבריאות מעריכים כי בעת הקרובה צפויים מקרים נוספים של חשד בקרב השבים מסין, אשר צפויים להסתבר כמחלות אחרות. במשרד הבריאות מדגישים כי "ככל שיהיה מקרה מאומת של הנגיף, תצא הודעה רשמית".

אילוסטרציה. צילום: חדשות MivzakLive

Back to top button