מבזקיםתאונות דרכים

הותר לפרסום שם האישה שנהרגה בתאונת הדרכים בצומת גבולות

לפני זמן קצר (שני) הותר לפרסום כי האישה שנהרגה אתמול (ראשון) בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה בצומת גבולות בכביש 232 היא מלכה טרם, בת 67 מהמושב יתד שבמועצה האזורית אשכול.

התאונה התרחשה בסביבות השעה 15:00, בין משאית לרכב בו נסעה מלכה ז"ל. לוחמי האש מתחנות נתיבות ואופקים חילצו אותה מרכבה הפרטי כשהיא במצב אנוש. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בה בדיקות רפואיות ונאלצו לקבוע את מותה. שני פצועים נוספים כבני 40 טופלו במקום ופונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע במסוק מד"א כשהם עם חבלות בראש ובגפיים.

חובש בכיר במד"א זהר חוברה, סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד. ראינו רכב מעוך בצד הכביש, ובסמוך משאית הפוכה. נהגת הרכב הייתה לכודה, כשהיא ללא רוח חיים ונאלצנו לקבוע את מותה. בסמוך למשאית התהלך גבר כבן 40 שחילץ את עצמו, כשהוא סובל מחבלה בראש, וגבר נוסף כבן 40 נלכד בקבינת המשאית. סייענו לחלץ אותו בעזרת חיילים שהיו במקום, כשהוא בהכרה מלאה עם חבלת ראש ולאחר טיפול ראשוני בשטח, פינינו אותם במסוק מד"א לביה"ח כשמצבם יציב".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ישראל רווח מתנדב זק"א אופקים שטיפל בזירה, סיפר כי "מדובר בזירה קשה מאוד. כשהגעתי למקום ראיתי סמיטריילר הפוך בצד הכביש לאחר התנגשות חזיתית ברכב פרטי. הרכב הפרטי היה מרוסק לגמרי ולוחמי האש חילצו ממנו את הנהגת, אישה כבת 60 ללא הכרה עם פגיעות קשות ופראמדיק מד"א נאלץ לאשר את מותה במקום. מתנדבי זק"א אופקים טיפלו בגופת ההרוגה ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה. נסיבות האירוע נחקרות ע"י המשטרה במקום."

צילום: דוברות זק"א

סיגל, חברה קרובה של המשפחה סיפרה כי "מלכה הייתה אשת משפחה למופת, סבתא מסורה וחמה, אמא אהובה וחברה טובה. עוד שבועיים הייתה צריכה לחגוג יום הולדת 67. זו אבידה גדולה".

מלכה טרם ז"ל

גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית אשכול אמר כי "קהילת אשכול כואבת את מותה של חברתנו, מלכה טרם, בתאונה קטלנית. אני משתתף בצער העמוק של המשפחה. צוותי המועצה נמצאים עם המשפחה מאז היוודע הבשורה, תומכים ומסייעים בכל הנדרש".

ירקוני הוסיף כי "משרד התחבורה צריך להכיר בבעיה התשתיתית החמורה, בכביש 232, שלא סלחן לאף טעות. שנים אנו שבים וזועקים על סכנת המוות שנקראת כביש 232 ומוצאים עצמנו נלחמים על זכות בסיסית לנסוע בבטחון בכביש. המדינה בקיפאון שהסובלים הבולטים מכך הם תושבי עוטף עזה שלא זוכים לבטחון בגבול ולא בכבישים. על קרונות הרכבת שלקחו מהתקציב שיועד להמשך הרחבת כביש 232 צריך לכתוב ״בחסות תושבי עוטף עזה״.

מלכה טרם ז"ל שהייתה בפנסיה בשנים האחרונות, הותירה אחריה בעל, יעקב, 3 ילדים ו-9 נכדים.

הלווייתה של מלכה תתקיים מחר (שלישי), בגבעת יערים.

מלכה טרם ז"ל

תגובה אחת

Back to top button