חדשות הארץמבזקים

אבו מאזן תקף את טראמפ: כלב בן כלב, הוא לא יאיים עלי

יו"ר הרשות הפלסטינית אמר הערב (שני) על רקע פגישתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, דברים קשים במיוחד נגד הנשיא האמריקני, קילל אותו "כלב בן כלב" וכינה או ערס. את הדברים אמר בשיחה סגורה עם חברי הועדה המרכזית של הפת"ח בעקבות כוונתו של הנשיא טראמפ להציג מחר את "תוכנית המאה" שיזם.

בדברים שאמר לחברי הועדה המרכזית של הפת״ח תקף יו"ר הרשות הפלסטינית את נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ואמר: "כלב בן כלב, הוא לא יאיים עלי. אמרתי לא ואמשיך להגיד לא, טראמפ הוא זיפת, ערס שרוצה לכפות עלינו תוכנית שאנחנו לא רוצים בה. ממשל של כלבים. בזמן שנותר לי לחיות אני לא אהפוך לבוגד".

עוד הוסיף אבו מאזן, "סרבתי לדבר עם טראמפ ואנשים אמרו לי, "אתה תשלם מחיר על הצעד הטפשי שלך", אז אני אומר לכם, "אני אשא בתוצאות הסירוב ולא משנה מה יהיו. אומרים לי, "תגיע לפסגה עם נתניהו", מה זאת החוצפה הזאת? אנחנו במצב חירום… נתתי הוראה למנגנוני הביטחון שלא למנוע שום צורה של מחאה ולא להגיע למוקדי החיכוך. תורידו את השביבה (תנועת הנוער של הפת"ח) לרחובות… אסור לעזוב את הרחובות… מי שרוצה להיות איתנו, אהלן וסהלן, ומי שרוצה להתפלסף שילך למקום אחר. הודענו למצרים שניתן לציבור להביע מחאה בכל דרך שירצו…" אמר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אלעד מלכה, קובי גדעון, לע"מ

Back to top button