צרכנות

רמי יצהר חושף את סוד ההצלחה של ״עניין מרכזי״

אתר החדשות ״עניין מרכזי״ (news-israel.net) הוא בעיני רבים חידה מסקרנת במיוחד. מאז 1999 כשהאתר עלה לאוויר לראשונה, הוא אינו חדל לעולם לפרסם, לדווח, לחדש ולפרוח בסביבה תחרותית לא פשוטה. ״הייחוד שלנו הוא שפה ברורה, מסירת מידע כשלצידו מייד הפרשנות הנוגעת למשמעות המעשית של החדשות ובעיקר – הסרה מיידית של הספין המניע את מפיץ החדשות״, אומר העורך הראשי, רמי יצהר Rami Yitzhar
יצהר מוסיף: ״אנו חיים בתקופה קשה במיוחד עבור צרכן התקשורת. אין ידיעה שאינה עוברת דיברור של מומחי תעמולה ודמגוגיה טרם הפצתה. העובדות לכאורה מקושטות תמיד במסכות שנועדו לייפות את הגורם המעוניין״. מסיבה זו נדרשים העיתונאי והעורך למשנה זהירות בטרם פירסום. האתיקה מחייבת לאפשר לכל גוף מסוקר להגיב ואכן כל תגובה כוללת בצד עובדות ותגובה ישירה גם השמצת הזולת והאדרת המגיבים באופן מביך. לפיכך, נדרשת יכולת סינון גבוהה בטרם פירסום הידיעה כמו גם התגובה.

רמי יצהר מוסיף: ״מומחי התקשורת הטובים בענף עובדים אצל המסוקרים ולא בעיתונים ובאתרים מסיבה פשוטה – השכר גבוה פי כמה. לכן טובי העיתונאים מדלגים לעבוד בלשכות שרים, בחברות גדולות ואצל בעלי הון. חטיפת עיתונאים ממערכות קיימות לעבר האחר של המיתרס היא עניין שבשגרה ובשנים האחרונות, המוכשרים ניצודים ישירות ממכוני ההכשרה ומהקורסים לעיתונאות״.

יצהר מגלה: ״אנחנו איננו מעסיקים מה שקרוי ילדים, כלומר טירונים. תנאי הקבלה שלנו מחמירים. הפרמטר הראשון במעלה הוא אי השתייכות לשום מפלגה פוליטית או ניגוד עניינים מהותי. מבחינתי עדיפה ידיעה פחות מאשר עוד ידיעה מטופשת, חסרת משמעות או אינטרסנטית במובהק״.
21 שנים אחרי ש״עניין מרכזי״ עלה לאוויר הוא עדיין חדשני, חדשותי ובלתי תלוי באיש. זה ייחודו ולכן ישנם מאות אלפים שמגיעים אליו מידי חודש בחודשו מהארץ ומכל העולם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעט על רמי יצהר Rami Yitzhar:

עיתונאי, עורך, שדרן, חבר נשיאות מועצת העיתונות והתקשורת בישראל, קצין בכיר במילואים, שירת כקצען חקירות בכיר במצ״ח, היה עורך בטאון חיל הים ״בין גלים״, עורך בטאון חמ״צ ״הד חמ״צ״, חבר מערכת ״הארץ״, שדר עורך ומגיש ב״קול ישראל״ ובגלי צה״ל, שידר והגיש בערוץ הספורט בערוץ 2 בהקמה ובמסגרות נוספות.

השכחה: תואר ראשון ישראלי, תואר שני מאוניברסיטת קלארק האמריקנית, יועץ ארגוני, מגשר ומומחה NLP בהכשרה ישראלית ובינלאומית בדרגה הבכירה ביותר של טריינר.

יצהר: ״העיתון האינטרנטי שלי המריא כשאיש עוד לא האמין שיגיע אי פעם היום שמישהו יסכים לקבל מידע

תגובה אחת

  1. אתר עם קונוטציה שמאלנית ,יחד עם זאת משדר חדשות וניתוחים רציניים. חבל שאינו מאפשר תגובות לכתבות ומאפשר ויכוח על הדעות שהוא מפרסם.

Back to top button