חדשות הארץמבזקים

יו"ר לשכת עוה"ד: "טוב עשה נתניהו שהסיר את בקשת החסינות"

יו"ר לשכת עוה"ד, עו"ד אבי חימי התייחס לפני זמן קצר (שלישי) בראיון ליואב לימור מקשת 12 למספר נושאים שעל סדר היום, בוועידת איגוד התאגידים העירוניים בהרודס אילת.

בעניין החלטת ראש הממשלה בנימין נתניהו להסיר את בקשת החסינות אמר כי "ראש הממשלה יודע מה הוא עושה. בקשת החסינות לגיטימית והחוק נקבע עוד כשביבי היה חניך בצופים. הוא סבר שהוא זכאי להגן על עצמו ולהגיש את הבקשה ומשהסיר אותה- טוב עשה!"

בנוגע להתערבות הפוליטיקאים במערכת המשפט אמר עו"ד חימי: "אני קורא לפוליטיקאים- הניחו למערכת המשפט! גם אם יש תקלות וגם אם יש ביקורת- חייבים להבין שבג"צ הוא המגן של כולנו ולא לתקוף מידי יום כי זה פוגע בכולנו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יש אצלנו תפירת תיקים? נשאל יו"ר לשכת עוה"ד, עו"ד אבי חימי וענה, "אין תפירת תיקים! אבל החוקרים מתאהבים בתיקים! לעיתים הפרקליטות והמשטרה שוגים ומתאהבים בקונספציה שלהם. משקיעים מאמצים לא הגיוניים עד אוסטרליה וכך גם בפרשת 1000 וזו שגיאה בקונספציה! האמצעים בפרשת 1000 הם לא הגיוניים"

על מבחני הלשכה אמר עו"ד חימי: "אשנה את שיטת מבחני הלשכה ונקיימן כבר בסיום שנת הלימודים הראשונה כדי לוודא שמי שממשיך בלימודיו כשיר לעסוק בתחום המשפט".

בנוסף, בנוגע להליך מינוי השופטים שהיה בעבר אמר כי " לא יהיה הליך של מינוי שופטים בווטסאפים!"

עו"ד חימי בוועידת איגוד התאגידים העירוניים בהרודס אילת

Back to top button