מבזקיםתאונות דרכים

"בעיניים דומעות ובלב כואב טיפלנו בצעירה שנהרגה בתאונה מזעזעת"

הבוקר (רביעי) סמוך לשעה 09:00 הוזעקו צוותי החירות וההצלה לתאונת דרכים קשה מאוד בין רכב פרטי למשאית שאירעה בכביש 90 סמוך לארגמן.

צוותי כיבוי של מחוז יו"ש שהגיעו לזירת התאונה מצאו צעירה בת 27 לכודה בתוך הרכב הפרטי ופעלו במקום על מנת לחלץ אותה. לאחר החילוץ היא הועברה לידי מד"א. בבדיקת הפראמדיקים נמצא כי היא ללא רוח חיים והם נאלצו לקבוע את מותה בזירת התאונה.

פראמדיק אסף חן וחובש רפואת חירום במד"א שי שדה, סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד, המראה היה מזעזע. ראינו רכב פרטי מעוך לחלוטין בין המשאית למעקה הבטיחות, בתוך הרכב הפרטי נלכדה צעירה בשנות ה20 שהייתה לבדה ברכב. בזמן פעולות החילוץ של הכבאים וסיוע כוח רפואה של צה"ל, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה עם פגיעה מערכתית קשה, ללא דופק וללא נשימה ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה. נהג המשאית שהיה נסער מאוד, קיבל טיפול רפואי במקום".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צוות זק"א הגיע למקום על מנת לטפל באיסוף הממצאים וגופת הצעירה.

שלמה זערור מתנדב זק״א מחוז ש״י שטיפל בזירה, אמר כי "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת עם מעורבות רכב פרטי ומשאית, כשהגעתי למקום ראיתי מראות קשים מאוד הרכב הפרטי היה מתחת למשאית כשהוא מרוסק לגמרי מעוצמת ההתנגשות. לוחמי האש חילצו מתוך הרכב אישה בת 27 כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעות קשות מאוד. פרמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותה במקום. צוות מורחב של מתנדבי זק״א מחוז ש״י וצפון טיפלו בגופת ההרוגה ובאיסוף הממצאים במשך מספר שעות בזירה הקשה. גופת ההרוגה הועברה למכון אבו כביר להמשך הזיהוי והבאתה לקבורה. נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה במקום."

ראובן ראובן מתנדב זק״א שטיפל אף הוא בזירה סיפר "בעיניים דומעות ובלב כואב טיפלנו הבוקר באישה צעירה אם לילדים קטנים שנהרגה בתאונה המזעזעת. קשה לחשוב שרק מתחילת שנת 2020 טיפלו מתנדבי זק״א בלמעלה מ- 18 הרוגים כתוצאה מתאונות דרכים, שמרו על כללי הבטיחות כי מחכים לכם בבית."

בוחני אגף התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית.

צילום: דוברות זק״א
צילום: דוברות זק״א
צילום: דוברות זק״א
צילום: דוברות זק״א

Back to top button