מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ לוי אבקסיס: הצבתי לעצמי כמטרה לרפא את מערכת הבריאות

הערב (רביעי) בכנס השקת הקמפיין של "העבודה-גשר-מרצ" התייחסה יו"ר גשר, ח"כ אורלי לוי אבקסיס לתוכנית המאה שהציג אמש נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ואמרה כי "מן הראוי לבחון וללמוד את ההצעה לעומק, לקבל תשובות רציניות לשאלות שעולות – את זה אי אפשר לעשות בלחץ של זמן. מעולם לא פחדנו ממשאות מפרכים ומדרכים מאתגרות".

אני מאמינה שכל אזרח במדינת ישראל רוצה שלום. במסורת ובתרבות שלנו בישראל מברכים "עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו ועל כל עם ישראל". כמו שהבטחנו, כל מפלגה תשמור על עצמאותה בהצבעות על נושאים כאלה, ובהחלט גם בנושא המדיני. בכל החלטה שהיא אני מתחייבת כי אקבל החלטה הטובה ביותר שביטחון ישראל לנגד עיניי".

בהמשך הוסיפה לוי אבקסיס: "כשהחסינות של נתניהו כבר לא על סדר היום, אפשר סוף סוף לשוב ולדבר על מה שחשוב באמת למיליוני ישראלים וישראליות: החסינות שלהם אל מול ממשלה אטומה חברתית שלא סופרת אותם. ממשלה שהרסה באופן שיטתי את כל רשתות הביטחון החברתי, שאפיינו את ישראל והצמיחו אותה מאז הקמתה. העבודה גשר מרצ כאן לא רק כדי להוכיח שאפשר אחרת – אנחנו כאן כדי ליצור מציאות אחרת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יש הרבה נושאים חשובים שנזנחו וצריכים טיפול מיידי. מבין כל אלו אני הצבתי לעצמי כמטרה לרפא את מערכת הבריאות הציבורית שנמצאת במצב אנוש ובקריסת מערכות. לכל אדם מגיעה הזכות לבריאות טובה, לרפואה הולמת. לא רק לאלה שידם משגת".

צילום: דוברות העבודה גשר מרצ

Back to top button