צרכנות

מדריך הרמת חזה

חזה יפה אינו רק עניין של גודל. מנתח פלסטי מיומן יכול ליצור צורת חזה יפה ופרופורציונאלית יותר בשיטות המותאמות לצרכים הייחודיים של האישה. אז הנה המדריך שכולל את המידע העדכני על ניתוחי הרמת חזה.

מה זה הרמת חזה?

הליך הרמת חזה משחזר צורה מוצקה, חזקה ואסתטית יותר לחזה נפול. ההליך משפר את מראה המטופלת על ידי החזרת הפרופורציות הנשיות והצעירות שלה, ועוזר לה גם להתאים בגדים נוחים ואטרקטיביים יותר.

באמצעות הסרת עודפי עור, מתיחה, עיצוב מחדש של רקמת השד והעלאת הפטמה והעטרה למיקום קדמי וגבוה יותר, מנתח פלסטי יוצר מתאר חזה צעיר יותר. ניתן גם להפחית מראה של עטרות גדולות במהלך ניתוח הרמת חזה, וליצור חזה שיש לו פרופורציה וסגנון טובים יותר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הסיבות הנפוצות שמובילות נשים לבחור בניתוח הרמת חזה

נשים מתעניינות בהליך הרמת חזה ממגוון סיבות, כמו למשל:

להשבת צורה טובה יותר לחזה בעקבות הריונות והנקות

הריונות יכולים להוביל למספר שינויים שאינם רצויים בחזה, ובמקרים רבים להותיר אותו מתוח ושקוע. הרמת זה, עם שתלים או בלעדיהם, מסייעת בביטול השינויים האלה והשבת מראה אסתטי יותר.

לשיפור מראה החזה לאחר ירידה משמעותית במשקל

ירידה במשקל פירושה, במקרים רבים, איבוד נפח השד. הרמת חזה מסייעת בשיקום צורת שד פרופורציונלי וצעיר יותר, על ידי הסרת עודפי עור.

הנאה מצורת חזה יפה ומפואר

מספר קטן אך גדל והולך של מטופלות הרמת חזה סבלו מחזה שמוט מאז שנות העשרה שלהן. ניתוח הרמת חזה מסייע לאישה לקבל את פרופיל החזה שתמיד רצתה.

שילוב הרמת חזה עם הגדלה

בחלק מהמקרים, הרמת חזה בלבד לא תשיג את התוצאות הרצויות. אם החזה שלך איבד נפח בשל הזדקנות, ירידה במשקל או הריון, המנתח הקוסמטי שלך יכול להציב שתלים בשד במהלך ניתוח הרמת חזה, על מנת להשכיב את הצורה המלאה והמעוצבת לחזה.

אם תמיד רצית חזה גדול ומורם יותר, הגדלת חזה בשילוב עם הרמה תעזור לך להשיג את שתי המטרות באמצעות הליך יחיד.

בחירת מנתח קוסמטי להרמת חזה

אם את שוקלת ניתוח הרמת חזה, בחירת מנתח קוסמטי היא ההחלטה החשובה ביותר שתקבלי. כשאת מבקרת במרכז לניתוחים פלסטיים לפגישת ייעוץ, שאלי את המנתח באיזו תדירות הוא מבצע ניתוחי הרמת חזה וכמה ניתוחים פלסטיים הוא ביצע.

בקשי לראות תמונות 'לפני' ו'אחרי' של מטופלות קודמות, ושימי לב לתוצאות של מטופלות שיש להן צורת חזה דומה לחזה שלך – זה יעזור לך לקבל מושג לגבי הסגנון האסתטי של המנתח הקוסמטי.

ודאי שהמנתח הקוסמטי שלך מוסמך לביצוע ניתוחים פלסטיים, ושיש לו את המיומנות והניסיון במיוחד בניתוחים פלסטיים, וכי ההליך שלך יתקיים במרכז רפואי מוסמך, מה שחשוב לביטחונך. ועוד משהו לא פחות חשוב: אל תבחרי במנתח פלסטי על בסיס מחיר בלבד, כי התוצאות והבטיחות של ההליך שלך חשובים מדי.

Back to top button