מבזקיםפוליטי / מדיני

בן גביר ליאיר נתניהו: רק אנחנו נמנע מאביך הקמת מדינה פלסטינית

קרב ציוצים התפתח היום (חמישי) בין יו"ר עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר לבנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו לאחר שהוא תקף את מפלגת עוצמה יהודית וקרא שלא להצביע להם.

בתגובה לדבריו של יאיר נתניהו, כתב ראש רשימת עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר: "‏יאיר אחי. שנינו יודעים שרק עוצמה יהודית תמנע מאביך היקר להקים מדינה פלסטינית ולכן מקווה ומאמין שגם אתה תצביע עוצמה יהודית. נשמור על אביך בימין!"

בהמשך, הוסיף יאיר נתניהו לתקוף, וכתב לבן גביר ‏‎כי אין להם סיכוי להכפיל את הקולות מהבחירות הקודמות שאז הסקרים פרגנו יותר לעוצמה יהודית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גם לטענה זאת הגיב עו"ד בן גביר וכתב: ‎יאיר. קצת מוזר לשמוע את זה ממי שרצו לחתום עם גנץ ולתת לו לנהל המדינה במשך שנתיים. בחיאת, הסכמתם שגנץ יהיה כאן ראש ממשלה. בכל מקרה שנינו יודעים שאין לאביך 61 והסיכוי שנקבל 4 מנדטים יותר גדול מהסיכוי ל-61 ואם יהיה לנו 4 מנדטים אז ממילא יהיו 61.

לתגובתו של יאיר נתניהו שלא הייתה לאבא שלו ברירה כי לא היה לימין 61 ענה בן גביר: ‏‎שנינו יודעים שאביך הסכים לממשלה עם גנץ ובראשות גנץ. הכל בסדר יאיר. סומך עליך שבסוף תשים עוצמה יהודית אבל מבין שלא נעים לך מאבא.

Back to top button