מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: מכר תת מקלע לסוכן סמוי בסלון ביתו ליד ילדיו הקטינים

בית המשפט המחוזי חיפה גזר היום (חמישי) שבע שנות מאסר בפועל על מוחמד אמארה בן 45 מכפר כנא לאחר שהודה והורשע בביצוע עבירות של סחר בנשק, החזקה ונשיאה ונהיגה ללא רישיון בתוקף, זאת לאחר שביצע עסקה אחת בנשק עם סוכן סמוי בביתו שבכפר כנא .

מעובדות כתב האישום עולה כי ביום ה-17 בינואר 2018 אמארה התקשר לסוכן וביקש להיפגש איתו. למחרת יצר הסוכן קשר עם הנאשם וקבעו להיפגש בערב בכפר כנא בביתו של הנאשם.

השניים נפגשו בשעות הערב בביתו של הנאשם, אז הוציא הנאשם מהחנייה בחצר ביתו תת מקלע מסוג CZ ומחסנית ריקה שתואמת לנשק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. קרדיט: freepik

השניים נכנסו לסלון הבית שם שהו באותה עת ילדיו הקטינים של הנאשם. בסלון, בעוד הילדים נמצאים במקום, הסביר הנאשם לסוכן על תת המקלע, על המחסנית ועל השימוש בהם והדגים את השימוש בנשק (על יבש).

עוד עולה כי הסוכן שילם לנאשם סך של 20,000 ש"ח במזומן והנאשם ניקה את הנשק באמצעות נייר, עטף אותו בניילון נצמד על מנת לנקות דנ"א וטביעות אצבע מהנשק ומסרו לסוכן. עוד במהלך פגישה זו חזר הנאשם והציע למכור לסוכן אמצעי לחימה שונים כולל לבנות חבלה, נפצים ורובה סער MP44. הוא הוציא מכיסו חפץ הנחזה להיות אקדח, הציגו לסוכן, ואמר לו שהוא מוכר אותו תמורת 18,000 ש"ח וישיג לסוכן אקדח כזה.

בטיעונים לעונש ביקשה הפרקליטות להחמיר בענישה וציינה כי נסיבות ביצוע העבירה בתיק חריגות בחומרתן ומעידות כי עסקינן בנאשם מסוכן לציבור, נטול מורא, ונעדר גבולות. מדובר בנאשם אשר שהה כמעט 16 שנים בכלא (מתוך 20 השנים האחרונות) ואת העבירות הנוכחיות ביצע הנאשם רק כחודשיים וחצי לאחר שחרורו האחרון וזאת כאשר תלוי מעל ראשו מאסר על תנאי של שנתיים.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button