בריאותמבזקים

שיפור במצב התינוקת משדרות שנחבלה קשה בראשה בדרך לממ"ד

אתמול (חמישי) בשעה 23:39 זמן קצר לאחר שנשמעה אזעקת צבע אדום בעיר שדרות, הוזעקו צוותי רפואה לבית בעיר בעקבות דיווח על אם ותינוקת כבת שלושה שבועות שנפלו בעת שרצו לממ"ד.

צוותים רפואיים העניקו להן טיפול ראשוני והן פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשמצבה של התינוקת בינוני עד קשה והאם במצב קל.

הפאראמדיקים של מד"א נתנאל יאמין ואלכס שמיס סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו תינוקת כבת שלושה שבועות בזרועות אביה, היא הייתה בהכרה מעורפלת וסבלה מחבלת ראש. בסמוך הייתה האמא כבת 30 בהכרה מלאה וסבלה מחבלות יבשות, הענקנו להן טיפול רפואי ופינינו אותן בדחיפות לבית החולים כשמצבה של התינוקת בינוני עד קשה והאמא במצב קל. סיפרו לנו שהם נפלו במדרגות הבית כשרצו למרחב המוגן בזמן האזעקה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סגן ראש העיר, אלעד קלימי, וסגן מנהל האגף לשירותים חברתיים, יגאל לוי, הגיעו לבית להיות עם המשפחה והזעיקו למקום גם עובדים סוציאליים. בנוסף, מנהלת השירות הפסיכולוגי-חינוכי, יפית חסן, עודכנה במקרה בשל הלחץ בו היו האחים הנוספים בבית.

מבית החולים נמסר הבוקר כי חל שיפור במצבה של התינוקת ומצבה יציב.

ד״ר מיקי גידון, מנהל יחידת נוירוכירורגית ילדים בסורוקה אמר כי התינוקת נבדקה על ידי הצוות הרפואי ונמצאה כי היא סובלת מחבלה בראשה. לאחר סדרת בדיקות היא אושפזה במחלקה והיא אמורה לעבור סדרת בדיקות נוספות כדי לעמוד במדויק על מצבה, כעת מצבה מוגדר קל עד בינוני.

מעיריית שדרות נמסר כי מוקד מידע ושירות לתושב ומרכז חוסן זמינים עבור התושבים במספר 8516*.

Back to top button