מבזקיםפוליטי / מדיני

פרץ: רק על הכישלון המתמשך בעזה נתניהו היה צריך להתפטר מזמן

ח"כ עמיר פרץ, יו"ר העבודה גשר מרצ, שר הביטחון לשעבר, התארח הבוקר (שבת) באירוע שבתרבות בתל אביב בהנחיית נורית קנטי והתייחס ליריק הרקטות הלילה לעבר הדרום, "גם אם נשים הכל בצד, רק על הכשלון המתמשך של נתניהו לספק בטחון לתושבי עוטף עזה הוא היה צריך להתפטר מזמן" אמר פרץ והוסיף, "נתניהו תוקף את אבו מאזן על דבריו ומכיל את סינואר על טיליו, אני מעדיף ירי של מילים מאשר ירי של טילים."

על תכנית המאה אמר פרץ כי "נתניהו עושה מו"מ עם עצמו וכחול לבן נגררים למשחק הזה. חידוש התהליך המדיני לשלום עם הרשות הפלסטינית על בסיס חזון שתי המדינות לשני עמים היא הדרך היחידה לשמור על ישראל יהודית ודמוקרטית בגבולות בטוחים. מוכרחים לנהל הידברות מתוך תפיסה איזורית כדי לבנות ציר שלנו, עם מדינות ערב המתונות מול הציר הקיצוני בהנהגת איראן".

צילום: דוברות העבודה גשר מרצ

פרץ תקף את כחול לבן ואמר כי "במקום לנהל את סדר היום, הם בורחים מאחריות ונגררים לתוכו. אנחנו נתמוך בגנץ כמחליף לנתניהו אבל כדי להחליף את המדיניות שלו, העבודה גשר מרצ צריכה להיות גדולה, אחרת אנו עלולים לקבל ממשלת גנץ יחד עם הליכוד ועם בנט".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על סעיף 13 בתכנית טראמפ אמר פרץ כי "אין דבר מסוכן יותר מאשר שיח על טרנספר לאזרחי ישראל הערבים. אנחנו כיהודים המפוזרים כמיעוט במדינות התפוצה השונות, לא יכולים לתת לגיטימציה לשיח הטומן בחובו פגיעה בזכויות מיעוטים על רקע דתם".

צילום: דוברות העבודה גשר מרצ

Back to top button