מבזקיםתאונות דרכים

שני גברים ואישה נפצעו קשה ובינוני בהתהפכות רכב ליד מצפה רמון

רכב התהפך הלילה (ראשון) בכביש 40 צפונית לשדמה לכיוון מצפה רמון. צוותי כיבוי שפעלו בזירת התאונה חילצו את הנפגעים מהרכב והעבירו אותם לטיפול של צוותי הרפואה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוחות רפואה והיטס של צה"ל, העניקו טיפול רפואי לאישה כבת 35 במצב קשה, גבר כבן 50 במצב בינוני עד קשה וגבר כבן 40 במצב בינוני. כל השלושה פונו במסוקים לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

פאראמדיק מד"א שמעון אקנין סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב הפוך על הגג, חיילים שחלפו במקום והבחינו בתאונה התחילו לסייע לנפגעים, מחוץ לרכב היה גבר כבן 40 בהכרה מלאה, ובמושב שלצד הנהג ובמושב האחורי נלכדו אשה כבת 35 וגבר כבן 50 , הם היו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות בראש בגב בבטן ובגפיים. תוך פעולות חילוץ מורכב וממושך של הכבאים במקום , ובסיוע של כוחות רפואה והיטס של צה"ל שהגיעו, הענקנו לשלושת הפצועים טיפול רפואי מציל חיים ופינינו את אותם לבית החולים במסוק של מד"א ובמסוק צבאי ."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

יוסף זילברשטיין חובש באיחוד הצלה סיפר: "בסיוע צוותי רפואה של צה"ל הענקנו סיוע ראשוני לשני גברים ואישה שנפצעו קשה ובינוני. צוותי כיבוי פעלו בזירה עקב אופי התאונה. שני מסוקים וטיפול נמרץ צבאי הגיעו לזירה לסייע בפינוי מהיר של הנפגעים".

מתחקור ראשוני של שוטרים שהגיעו למקום עולה החשד לתאונת דרכים עצמית.

נפתחה חקירה בידי בוחן תאונות דרכים.

Back to top button