צרכנות

המדריך לתייר הישראלי: טיסות לאוקראינה

טיסות לאוקראינה יוצאות בשנים האחרונות בתדירות גבוהה מישראל, וזאת משלוש סיבות עיקריות- ביקורי מולדת ושורשים של אוקראינים שהיגרו לישראל, עליה לקברו של רבי נחמן מאומן על ידי מגוון גדול של ישראלים לאורך כל השנה ובעיקר לפני ראש השנה, והסיבה השלישית שתופסת יותר ויותר תאוצה בשנים האחרונות- ישראלים שבאים לנופש באוקראינה.

אוקראינה שוכנת בדרום מזרח אירופה ויש בה שילוב קסום של אירופה המודרנית עם תזכורות למאורעות היסטוריים שבאים לידי ביטוי בנופים ובשלל אתרים שונים הפזורים במדינה. טיסות לאוקראינה הן אפשרות נהדרת ואטרקטיבית לצאת לחופשה מפנקת במדינה שהמחירים בה זולים וההיצע שלה גבוה במיוחד.

מגוון יעדים בטיסות לאוקראינה

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהשוואה למדינות אירופאיות אחרות, המחיה באוקראינה זולה יחסית, מה שהופך את הביקור בה למשתלם במיוחד. היעד הסופי של הטסים לאוקראינה הוא לרוב אחת מהערים הפופולריות ביותר- קייב, אודסה, אומן ולבוב, כאשר בכל עיר ניתן להנות מאטרקציות ייחודיות ובילויים ביום ובלילה.

קייב היא עיר הבירה של אוקראינה והגדולה ביותר במדינה. קייב ממוקמת על יד נהר הדנפייר ומציעה נוף טבעי מרהיב של הנהר, הטבע והיערות שסובבים אותה, וכן נוף עירוני שכולל הרבה אדריכלות מרשימה וכנסיות עתיקות. בקייב אפשר להסתובב שעות ברחובות ההומים, בחנויות ובשלל בתי הקפה והמסעדות. האטרקציות בעיר מותאמות למגוון של גילאים וכוללות ביקורים בארמונות, קתדרלות, גנים בוטניים, אתרי הנצחה כמו באבי-יאר וצ'רנוביל, סיורים במנזר המערות ועוד עוד..

אודסה היא עיירת קיט שנמצאת על חוף הים השחור, ומהווה מוקד תיירותי בעיקר בחודשי הקיץ בשל מזג האוויר החם השורר בה, בנוסף ליופייה של העיר המכונה בצדק 'פנינת הים השחור'. אטרקציות מומלצות באודסה הן חוף הים ארקדיה בו מתקיימות רוב ההופעות והמסיבות בעונה, בית האופרה המפורסם של העיר ומוזיאונים שונים למי שבא לצרוך תרבות, מדרגות פיוטמרקין הידועות, סיור במנהרות תחת העיר, ויש עוד הרבה מה לראות.

הרבה טיסות לאוקראינה יוצאות כדי להגיע אל העיר אומן ולעלות אל קברו של רבי נחמן מברסלב, אך יש עוד הרבה מה לראות בעיר היפה. אומן שוכנת באזור כפרי וירוק עם הרבה חוות שמציעות תוצרת מקומית נהדרת. היא מתהדרת גם בפארק יפהפה ומרשים, מגוון מסעדות ובתי קפה ואטרקציות מקומיות.

לבוב היא עיר מקסימה שהישראלים עוד לא התנפלו עליה בהמוניהם. בלבוב תוכלו למצוא מבנים ארכיטקטוניים משגעים, הרבה מסעדות קונספט, פסטיבלים וסצנת חיי לילה מרשימה, והכל במחירים מעולים.

 

Back to top button