חדשות חוץמבזקים

מקרה מוות נוסף מנגיף הקורונה מחוץ לסין – בן 39 מהונג קונג

הלילה (שלישי) דווח על מותו של גבר בן 39 כתוצאה מנגיף הקורונה בהונג קונג. מדובר במקרה שני של מוות בעקבות הווירוס הקטלני מחוץ לסין, המקרה הראשון היה בפיליפינים.

על פי הדיווח שנמסר מבית החולים בהונג קונג בו אושפז הגבר בן ה-39, ב-21 בינואר הוא נסע ברכבת בווהאן (העיר שזוהתה כמקור התפרצות נגיף הקורונה) ושב להונג קונג כיומיים לאחר מכן. המקרה עורר דאגה מפני האפשרות שהמחלה הועברה גם לבני משפחתו, זאת לאחר שאמו, שלא נסעה לווהאן, נמצאה אף היא עם הנגיף. אשתו של הגבר שנפטר, שני ילדיו ועוזרת הבית ששהו במחציתו, הוכנסו להסגר.

בבית החולים בו מצא הגבר את מותו מנגיף הקורונה יצאו היום יותר מ -2,500 עובדים רפואיים להפגנת מחאה במהלכה קראו לרשויות בהונג קונג לסגור את הגבול עם סין לחלוטין.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מספר המתים מהנגיף הקטלני עומד כעת על 427 בני אדם, שניים מהם כאמור מחוץ לסין. 20,659 נדבקו בנגיף, מרביתם (20,467) בסין. נגיף הקורונה נמצא עד כה ב-27 מדינות ברחבי העולם: סין, יפן, תאילנד, סינגפור, הונג קונג, דרום קוריאה, אוסטרליה, ‏גרמניה, ‏ארצות הברית, טייוואן, מקאו, מלזיה, וייטנאם, צרפת, איחוד האמירויות, קנדה, הודו, בריטניה, איטליה, רוסיה, הפיליפינים, סרי לנקה, קמבודיה, פינלנד, נפאל, שבדיה ו‏ספרד.

צילום: סוכנות הידיעות הממלכתית שינחואה

Back to top button