חדשות הארץמבזקים

אחוות ערים: נתניה רכשה מסיכות וחליפות מגן לעיר התאומה בסין

בסופ"ש האחרון פנתה ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, למנכ"ל חברת שראל שבנתניה, אבי בוסקילה, בבקשה לרכישת ציוד רפואי מהחברה, בעיקר מסיכות (נשמיות) וחלוקי מגן, כתרומה של העיר נתניה לעיר התאומה שיימן שבסין בעקבות וירוס הקורונה.

בוסקילה נרתם למשימה, והיום, יום ראשון, הגיעה פיירברג-איכר יחד עם מנכ"ל העירייה, יורם כהן לחברת שראל לראות את הציוד שנרכש ע"י העירייה. כידוע, בימים אלה יש מחסור בציוד זה בסין ועל כן זיהתה פיירברג-איכר את הצורך בהעברת הציוד לעיר התאומה.

ביום שישי האחרון יצרה קשר פיירברג-איכר עם מ"מ שגריר סין בישראל, מר דאי יומינג, ועדכנה אותו על התרומה של העיר נתניה. השגריר הודה לראש העיר על הידידות האמיצה המתקיימת בין סין לישראל ובעיקר בין העיר התאומה שיימן ונתניה ואף הוסיף שהעם הסיני לעולם לא ישכח את המחווה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש העיר נתניה אמרה כי "בין העיר שיימן לנתניה מתקיים קשר הדוק וחם ואנו מברכים על כך. חדשות לבקרים מגיעות לנתניה משלחות מסין הלומדות נושאים כמו חינוך, רווחה, פיתוח אזורי התעסוקה ומתקיימים סיורים בחברות ישראליות העוסקות בפיתוח, בהם גם חברת שראל המסייעת לנו כעת להעביר לסין ציוד רפואי כה חשוב בימים אלה. כולנו עם העם הסיני ואנו מקווים שבמהרה נשמע בשורות טובות".

בתמונה, מימין: מנכ"ל עיריית נתניה יורם כהן, ראש העיר נתניה מרים פיירברג-איכר ומנכ"ל חברת שראל אבח בוסקילה.

צילום: נמרוד גליקמן

Back to top button