מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ: תושבי הדרום ישנים בממ"דים – והוא נוסע להצטלם באפריקה

יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') ח"כ בני גנץ, השתתף הערב (שלישי) בכנס בראשון לציון בהשתתפות ח"כ בועז טופורובסקי וראש העיר רז קינסליך.

גנץ אמר כי "המדינה היקרה שלנו תקועה- ונתניהו מחתים דרכון. תושבי הדרום ישנים בממ"דים- והוא נוסע להצטלם באפריקה בנסיעה שביחס להישגיה הנמוכים כל כולה בזבוז כספי מיסים עבור קמפיין בחירות זול ולא מוצלח. ואולי הגיע הזמן שיפסיק את הנסיעות האלו לחו"ל, ייסע לקריית שמונה ויבדוק איך נראים שירותי הבריאות שם, לא בסודן. אולי כדאי שיסתכל רגע ויראה את השחיתות השלטונית שהוא מייצר ומאיימת לקרב אותנו לחלק מהמדינות שבהן הוא כל כך שואף לבקר כדי לעשות עלינו רושם. אולי במקום לסבך את מדינת ישראל ולסכן את ביטחונה ויחסיה הדיפלומטים עם מדינות אחרות על ידי הצהרות חסרות אחריות, כדאי שיהיה כאן ויטפל במה שקורה לנו בחצר האחורית בדרום הארץ".

גנץ התייחס לנושא הבריאות בהרחבה ואמר: "כראש הממשלה אני מתכוון להתעסק בנושא הקריטי הזה שמציל חיי אדם ולתת לו עדיפות עליונה. אני מתחייב להשקיע 12.5 מיליארד שקלים נוספים בתקציבי מערכת הבריאות בתוך חמש שנים כי חייבים להציל את המערכת מקריסה. יותר מזה, אני מתחייב לעבוד עם שר הבריאות באופן אישי עבור כל האזרחים, עבור כל הדברים האלו. זה באמת בנפשנו, תרתי משמע ובכל מובן שהוא."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גנץ הוסיף כי "הנאשם נתניהו פשוט לא יכול להיות ראש ממשלה. החל מחודש אפריל הוא יהיה טרוד באלפי עמודים של ראיות, עדויות וטיעונים משפטיים. אין-ספור שעות של הכנות וחרדה מוצדקת מפני גזר הדין שחס וחלילה עלול לצערי הרב לשלוח אותו לשנים רבות בכלא. נתניהו יודע את זה. עורכי הדין שלו יודעים את זה. חברי בלוק החסינות יודעים את זה. ולא אכפת להם."

צילום: אלעד מלכה

Back to top button