מבזקיםתאונות דרכים

בן 55 מרמת גן נהרג לאחר שהתנגש עם רכבו בעמוד תאורה בכביש 4

הבוקר (רביעי), מעט לאחר השעה 07:00 הוזעקו צוותי מגן דוד אדום, כוחות כבאות והצלה ומשטרה למחלף מורשה בכביש 4 בעקבות דיווח על רכב שהתנגש בעמוד תאורה (לאחר שככל הנראה נהג הרכב איבד את הכרתו על רקע רפואי).

שלושה צוותי כיבוי בפיקודו של להב אוהד ברנס שהגיעו למקום התאונה חילצו מהרכב את הנהג שנפצע באורח אנוש והעבירו אותו לידי מד"א.

צילום: כבאות והצלה ארצי
צילום: כבאות והצלה ארצי
צילום: כבאות והצלה ארצי

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לנהג הרכב, תושב רמת גן בן 55 לאחר שכאמור חולץ מהרכב על ידי צוותי הכיבוי ופינו אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה תוך כדי פעולות החייאה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א אלחנן מאמו סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי רכב שהתנגש בעמוד תאורה גדול ואת הנהג ישוב במושב הקדמי כשהוא מחוסר הכרה. תוך כדי שימוש בציוד רפואי שיש לי באופנוע חילצתי אותו מהרכב כשאני שומר על חוליות הגב והצוואר שלו והשכבתי אותו על אי התנועה, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלתי בפעולות החייאה. כעבור מספר רגעים צוות הניידת טיפול נמרץ הגיע למקום, הכנסנו אותו לניידת תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמה ומתן תרופות והוא פונה במצב קריטי לבית החולים."

הכביש נסגר לתנועה עד לסיום הטיפול באירוע ובוחני אגף התנועה של המשטרה פתחו בבחינת נסיבות התאונה.

צילום: דוברות ארגון הצלה
צילום: דוברות ארגון הצלה

Back to top button