חדשות חוץמבזקים

הרשויות בסין: שוחררו לבתיהם 892 מטופלים שהחלימו מנגיף הקורונה

בתי החולים בסין עמוסים עד אפס מקום ולפני יומיים בלבד נפתח בית חולים ענק – "הואושנשאן" בעיר ווהאן שנבנה בתוך 10 ימים בלבד ובו 1,000 מיטות לצורך טיפול בחולי הקורונה שגם הוא התמלא ואף לא מיטה אחת נשארה פנויה.

בשל כמות הנדבקים בנגיף ההולכת ועולה הרשויות בסין הסבו 11 מבנים שונים בעיר ווהאן לבתי חולים ארעיים עם למעלה מ- 10,000 מיטות.

הסרטונים של אנשים שהולכים ברחובות ומתמוטטים ללא כל סיבה ממשיכים להציף את רשת האינטרנט ואיתם גם הקונספירציות שהמובילה בהן היא שנגיף הקורונה הוא למעשה ניסוי ביטחוני של הסינים שיצא משליטה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הרשויות בסין מבינות שהנזק לכלכלת המדינה השנייה בגודלה בעולם, נפגעה באופן עצום ופועלות בכל דרך על מנת למזער את הנזק, אם בדיווחים הרשמיים על כמות נפגעים מהנגיף הנמוכה ועד לדיווחים "מעודדים" המלווים בסרטונים של רבים שהבריאו לגמרי מהמחלה ושוחררו לבתיהם.

סוכנות הידיעות הממלכתית בסין, "שינחואה" דיווחה היום כי שוחררו מבתי החולים 892 בני אדם שהחלימו לחלוטין מווירוס הקורונה ושוחררו לבתיהם. להודעה באתר צורף גם סרטון בו נראים הרופאים שלכאורה טיפלו, לצד המטופלים שהבריאו מהמחלה ומחזיקים בידיהם זרי פרחים.

על פי הנתונים הרשמיים המתפרסמים בעולם, עד כה מתו כתוצאה מנגיף הקורונה 494 בני אדם ונושאים את המחלה 24,648.

עוד עולה מהנתונים כי שני בני אדם שמתו מהקורונה הינם מחוץ לסין. אחד בפיליפינים והשני בהונג קונג.

Back to top button