מבזקיםצרכנות

רב לחתונה ללא רבנות: הטרנד של רב לחתונה חילוני בסגנון מסורתי

יותר ויותר זוגות צעירים ישראלים העומדים בפני חתונה, מעדיפים רב לחתונה חילוני בסגנון מסורתי וזאת מסיבות שונות החל מאידיאולוגיה בה אוחזים בני הזוג במסגרתה הם אינם מעוניינים לעבור דרך הרבנות בדרכם לחופה, או בשל הערמת קשיים מצד הרבנות במקרה בו אחד מבני הזוג או שניהם יוצאי ברית המועצות (והרבנות רואה בהם "פסולי חיתון") או היותם של בני הזוג מאותו המין. אם עד לפני שנים ספורות נאלצו זוגות שלא יכלו להתחתן דרך הרבנות לטוס לחו"ל כדי להתחתן בנישואים אזרחיים ובכך ויתרו על החוויה המיוחדת של טקס החופה, הרי שהיום נמצא פתרון באמצעות חתונה עם רב לחתונה ללא רבנות לבחירה דרך "אתר הרב" המאפשרת עריכת חופה על פי המסורת בדיוק על פי רצונו של הזוג הנישא. אתר הרב, מאפשר לכם לבחור את הרב שלכם לחופה מושלמת, מרגשת ובלתי נשכחת בכל סגנון שתבחרו.

רב לחתונה ללא רבנות

זוגות רבים בישראל כיום, בוחרים להתחתן בחתונה אזרחית עם טקס נישואין רפורמי. רב לחתונה ללא רבנות הנו רב אשר עבר הכשרה והסמכה על ידי מוסד מוכר להכשרת רבנים של היהדות הרפורמית. הטקס הנערך בחתונה מסוג זה הוא טקס שוויוני בו הקידושין והכתובה הינם הדדיים. בחתונה מסוג זה הכלה מקדשת את החתן בניגוד לחתונה יהודית אורתודוקסית בה רק החתן מקדש את הכלה. בנוסף, הכתובה בחתונה זו מנוסחת על ידי שני בני הזוג, משקפת את רצונם ומבטאת את ערכי האהבה והשיתוף ולא רק את נושא הקניין והכסף כפי שנהוג בכתובה אורתודוקסית. רב ללא רבנות, יכול לערוך טקס רפורמי בעל מאפיינים דתיים אך בעל תוכן שוויוני, יצירתי ואישי כרצון בני הזוג.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רב לחתונה חילוני

טקס חתונה חילוני, מאפשר גם לזוגות המוגדרים על פי הרבנות "פסולי חיתון" להינשא בטקס נישואין בעל סממנים יהודיים לכל דבר. גם אם לא יוכלו בני הזוג להתחתן דרך הרבנות הראשית, הם עדיין יכולים ליהנות מחתונה הנראית דתית מסורתית לכל דבר עם רב בעל חזות דתית, כתובה, שבע ברכות וחופה בדיוק כמו זו הנערכת בחתונה אורתודוקסית יהודית מסורתית. זוג העומד להינשא יכול לבחור רב לחתונה חילוני אשר יערוך את טקס החופה על פי רצונו של הזוג הנישא שכן לטקס החתונה החילוני אין מגבלות. הוא יכול להיות טקס מלא הומור וקליל עם כתובה מעוצבת על פי רצון בני הזוג, רב המזמר בחופה ומרגש את כל הנוכחים ועוד.

רב לחתונה אזרחית

רצונם של זוגות רבים למסד את הקשר, עלול להיתקל לעיתים בסירובה של הרבנות. לעיתים, יעדיפו זוגות למסד את הקשר שלהם בדרכים שאינן כוללות מעבר דרך הרבנות. החתונה, היא רגע מרגש ומשמעותי לכל הדעות והוא מסמל את האהבה והקשר המתהדק בין בני הזוג המתחייבים זה לזו. בחירת רב לחתונה אזרחית, מאפשרת לבני הזוג לקיים טקס חתונה חילוני עם סממנים דתיים. כדי להבטיח שהחופה מתקיימת על פי רצון הזוג, עליו להיפגש עם הרב המיועד לצורך תיאום ציפיות בנוגע לסגנון החופה. האם תהיה זו חופה קלילה ומרגשת בשילוב שירה המשמחת את הקהל והופכת את הרגע למיוחד או חופה המשלבת בין האמונה בערכים יהודיים ובין חופה בסגנון רוחני דתי.

אתר הרב, כל חתונה והרב שלה

הרבנים של אתר הרב, מאמינים כי לכל זוג מגיעה חופה מרגשת וכובשת ההופכת את מסיבת החתונה שלו לאירוע מרגש, משמעותי ובלתי נשכח. באתר הרב, תמצאו את כל הרבנים לכל סוגי החופות: דתי, חילוני, מודרני (ללא רבנות) ועוד. אתר הרב בודק, בוחן וממליץ לכם בדיוק על הרב המתאים לסגנון שלכם, החזון שלכם, תאריך ומיקום החופה שלכם. אתר הרב הוא ארגון התנדבותי הבודק עבורכם את הרבנים המומלצים, המרגשים והטובים ביותר שיהפכו את טקס החופה בחתונה שלכם לחוויה מעצימה ומיוחדת שתיזכר לשנים רבות ולא פחות חשוב, לחופה בדיוק כמו שחלמתם. כל הרבנים המופיעים באתר הרב הם רבנים מוסמכים ומנוסים שמאחוריהם מאות חופות אותן ערכו עבור זוגות בכל רחבי הארץ. מהיום כבר אין צורך לרוץ, לחפש ולבזבז זמן יקר. הרב שחיפשתם לאירוע של פעם בחיים מחכה לכם כאן באתר הרב. זה הזמן להיכנס ולהתחבר לרב המתאים לכם ביותר מבין רשימת הרבנים המופיעה באתר.

3 תגובות

  1. כחילוני אידיאולוגי-אני קורא לכל מסורבות הגט החילוניות-לא לחכות לגט בכלל-אלא להמשיך בחייהן עם בני זוג חדשים-וכמובן ללדת ילדים עם מי שהן בוחרות!
    "ממזר" זהו מושג דתי פרימיטיבי ודימיוני-והחילוניות צריכות להתעלם ממנו לחלוטין!
    כן יירבו "ממזרים" בישראל!!!!

Back to top button