חדשות הארץמבזקים

קמפיין שלטי חוצות של המועצה אזורית שומרון: "ביבי תהיה בגין"

מועצה אזורית שומרון יוצאת הערב (רביעי) בקמפיין שילוט חוצות, "ביבי תהיה בגין" על המודעה מופיעה תמונה של ראש הממשלה המנוח מנחם בגין ז"ל לצדו של ראש הממשלה נתניהו, וקריאה לנתניהו להחלת ריבונות. הדברים נכתבו כפרפראזה לדברים שאמר נתניהו לאיתמר בן גביר: "בן גביר תהיה סתיו שפיר" מועצת שומרון קראה לנתניהו תהיה בגין – כרמיזה לכך שבגין החיל ריבונות על רמת הגולן בניגוד ללא אישור הבית הלבן ואף בניגוד לעמדת ארהב.

"נתניהו הוא מנהיג בקנה מידה הסטורי יכול לקבל החלטה של מנהיגות הסטורית כמו של בגין. ולהיות זה שיחיל ריבונות אחת ולתמיד על יהודה ושומרון. לב הארץ" אומר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון "בחרנו בנתניהו לא בטראמפ, עמדת ארהב אסור לה שתמנע את הצעד הזה, שהוא מוסרי ערכי ולא תהיה הזדמנות טובה מזו".

צילום: גור דותן

הקמפיין מהווה המשך למאבק מועצת שומרון שהחל כבר בשבוע שעבר להחלת ריבונות כפי שהובטח עי נתניהו בוושינגטון וזאת תוך הצבת הקווים האדומים של ההתיישבות: לא להקמת מדינת טרור בלב הארץ, לא להקפאת בניה, לא לישובים מבודדים בלב מדינת טרור. בתחילת השבוע בעקבות הפרסומים על כך שנתניהו נסוג מהחלת ריבונות מיידית כפי שהבטיח בוושינגטון החלה המועצה האזורית שומרון במאבק בדרישה להחלת ריבונות מיידית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
קרדיט: רועי חדי
קרדיט: רועי חדי

Back to top button