בריאותמבזקים

הסרת נגעי עור בלייזר: כל סוגי הנגעים במרכזים המומלצים בפריסה ארצית

פגמים המופיעים על פני העור או מתחתיו כגון: נימים בולטים וצלקות, נגעי עור כנקודות חן, שומות, סרחי עור ויבלות, פוגעים בדימוי העצמי שלנו וכן עלולים להפריע פיזית בענידה של שרשרת, בעת גילוח או בעת לבישת חזייה. כיום, ניתן להעלים את נגעי העור הללו באמצעות טיפול בטכנולוגית הלייזר המתקדמת ביותר בעולם, המסירה ומעלימה את כל סוגי הנגעים בצורה היעילה ביותר. למומחים של רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן בפריסה ארצית, ניסיון רב בטיפולי הסרת כל נגעי העור בלייזר.

הסרת נקודות חן

לרוב האנשים יש נקודות חן על גבי הגוף והפנים. לרוב, הסיבה לרצון להסיר אותן היא אסתטית. כאשר נקודות החן בולטות, גדולות וממוקמות במקום חשוף, הן עלולות להוות מפגע אסתטי ולפגום בדימוי העצמי. נקודות חן אינן מסכנות את הבריאות (פרט למקרים בהם מופיעים גרד, דימום, א סימטריות, גוון לא אחיד או גדילה של הנקודה, אז יש צורך בבדיקה מקיפה לצורך אבחון הנגע ושלילת האפשרות לסרטן עור). וניתן להסירן בקלות ובמהירות ללא הותרת סימן או צלקת וזאת, באמצעות טיפול בטכנולוגיית לייזר, הנחשבת לשיטה היעילה והבטוחה ביותר לצורך הסרת נקודות חן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הסרת נגעי עור

נגעי עור מופיעים על פני העור, מעליו או מתחתיו, בצורות רבות ביניהן: נקודות חן, "פלולות", שומות כחולות, לנטיגו, נימים, פיגמנטציה, כתמי גיל, קסנטלזמות, יבלות ועוד. הסרת נגעי עור שפירים מתבצעת באמצעות טכנולוגית הלייזר המתקדמת ביותר במרכזי אתר דוקטור חן שנמצאים בפריסה ארצית ב: תל אביב, גבעתיים, כפר סבא, בני ברק, קריית חיים, כרמיאל, אשדוד, ירושלים, ראשון לציון, קריית מוצקין, באר שבע, אריאל וחצור הגלילית. בהליך זה, נצרב נגע העור באמצעות קרני לייזר המותאמות לגודלו ומיקומו של נגע העור. לאחר הטיפול, מתחיל תהליך החלמה טבעי של העור ובמהלכו מתחיל נגע העור להתקשות, להתייבש, להתקלף כשבמהלך הזמן מתחדש העור ומותיר את האזור במראה אחיד, חלק, ללא סימן או צלקת.

הסרת סרחי עור

סרח עור ("פלולה") הוא סוג של נגעים שפירים המופיעים על פני העור, בעיקר באזורי בתי השחי, המפשעות, העפעפיים והצוואר. לרוב, נגעי עור אלו אינם מזיקים בריאותית, אינם כואבים ואינם נוטים לגדול ולהשתנות, אך הם עלולים לפגוע אסתטית או להפריע בעת ענידת שרשרת או בעת גילוח. קיימות שיטות שונות להסרת סרחי עור ביניהן: הקפאה בחנקן, חיתוך או צריבה במחט חשמלית אך השיטה היעילה, המהירה והבטוחה ביותר לצורך הסרת סרחי עור היא באמצעות טכנולוגית הלייזר המותירה את האזור חלק, אחיד וללא סימן או צלקת.

הסרת נימים

קופרוז או נימים, הם כלי הדם הקטנים ביותר במחזור הדם וקוטרם בין 5-10 מיקרומטר. הדם המגיע אל הנים מהעורק וממנו, ממשיך לווריד. לפחות נים אחד מגיע לכל רקמה או תא חי בגוף ותפקידו לאפשר חילוף חומרים בין הדם לתאים. התרחבותם של נימים והפיכתם לנראים לעין, נובעת מסיבות רבות ביניהן: גנטיקה, תזונה לא נכונה, עישון, שתיית אלכוהול ועוד. זוהי בעיה אסתטית ולא רפואית אך כאשר הנימים מופיעים באזורים חשופים כגון הפנים, האף או הרגליים, הם פוגעים אסתטית ועלולים לפגום בדימוי העצמי. הסרת נימים בלייזר, היא שיטה המאפשרת טיפול בנימים בכל חלקי הגוף. טיפול העלמת נימים בלייזר מתבצע באמצעות הטכנולוגיה הטובה והמתקדמת ביותר בעולם. זהו טיפול לא פולשני וקצר (נמשך 20 דקות בלבד) ומביא לתוצאות מדהימות של מראה עור אחיד ללא נימים, ללא הותרת כל סימן או צלקת.

הסרת יבלות

יבלות ויראליות מסוג HPV (וירוס הפפילומה האנושי), נגרמות בעקבות וירוס המופיע בתאי העור והריריות וגורם לשגשוגן בצורת נגע בולט על פני העור. היבלות מחוספסות ומזכירות כרובית. הווירוס מועבר על ידי מגע עם עור נגוע או עם משטחים נגועים. לווירוס 100 זנים שונים העלולים להדביק אזורי גוף שונים. השיטה היעילה ביותר לצורך הסרת יבלות, היא טיפול באמצעות טכנולוגית הלייזר. הטיפול נעשה באמצעות צריבתה של היבלת באופן ממוקד באמצעות קרן הלייזר. לטיפול אחוזי הצלחה גבוהים והוא מצליח להעלים לחלוטין הן את הווירוס והן את היבלות.

הסרת קונדילומה

יבלות הקונדילומה, מופיעות אצל גברים ונשים כאחד בגילאים שבין 15-49. זוהי מחלת המין הנפוצה ביותר כאשר הופעתה בקרב נשים היא באזור הפות ובתוכו ואילו אצל גברים מתמקדת יבלת הקונדילומה באזור איבר המין וסביב פי הטבעת. הגורם לקונדילומה הוא וירוס הפפילומה. כל חיכוך של עור בריא בעור נגוע עלול לגרום להפצת הווירוס. הסרת קונדילומה היא הצעד הראשון למניעת המשך התפשטות הנגעים אצל האדם החולה והפצתו לפרטנרים נוספים. הסרת קונדילומה יכולה להתבצע באמצעות חיתוך כירורגי, טיפול כימי, מריחת קרמים, הקפאת נגעים בחנקן נולי או צריבה במחט חשמלי אך השיטה שנמצאה היעילה, החדשנית והאפקטיבית ביותר היא טיפול הסרת קונדילומה בלייזר המביא להשמדת הנגיף ולהסרת הקונדילומה ללא הותרת סימן או צלקת. קרני הלייזר מאפשרים את הסרת היבלות בהתאמה מדויקת למיקומם וסוגם ללא כאבים או סימנים.

הסרת קסנטלזמה

קסנטלזמה הם נגעי עור המופיעים בצורת כתמים צהובים באזור העפעפיים. אלו הם תאי עור בהם נאגר כולסטרול. התופעה מופיעה לרוב בקרב אנשים עם עודף שומנים בדם אך יכולה להופיע גם בקרב אנשים בריאים לחלוטין. הנגעים אינם מהווים בעיה בריאותית והסיבה להסרתן היא אסתטית בלבד. הסרת קסנטלזמה נעשית באמצעות הליך כירורגי-ניתוח, צריבה כימית, או מחט חשמלית אך שיטות אלו מביאות להותרת צלקת. הסרת קסנטלזמה בלייזר היא טיפול נקודתי וממוקד המייבש את הנגע ויוצר גלד אשר לאחר התייבשותו כמספר ימים לאחר הטיפול, הנגע מתקלף ומותיר את העור חדש, אחיד וללא כל סימן או צלקת.

הסרת צלקות

צלקת היא מזכרת לפגיעה כלשהיא בעור הנובעת מפציעה, מחלה (אבעבועות רוח או אקנה) ועוד. לא כל צלקת היא בולטת ומציקה אך קיימות צלקות בולטות המהוות מטרד אסתטי של ממש, במיוחד כאשר הן מופיעות באזורים חשופים על פני העור או הפנים. הסרת צלקות באמצעות לייזר, היא הטיפול המתקדם, היעיל והבטוח ביותר להסרת כל סוגי הצלקות. (במקרים של צלקות קלואידיות והיפרטרופיות, הטיפול הופך אותן להומוגניות יותר). הטיפול בלייזר מותאם לכל סוגי הצלקות ואינו כרוך בכאבים או תופעות לוואי. הטיפול "מכריח" את העור לייצר קולגן ולחדש את תאי העור באופן טבעי לתוצאה של מראה עור אחיד ומושלם.

הסרת פלולות

סרח עור (תבלול עור, "פלולה") הם נגעים כדוריים, צינוריים קטנים, חומים, המופיעים באזורי קפלי עור כגון בתי שחי, צוואר ועפעפיים. טיפול הסרת פלולות יכול להיעשות על ידי צריבה, גילוח או צריבה בחנקן נוזלי אך כל אלו מותירות צלקות. השיטה החדשנית שהוכחה כיעילה ביותר אשר אינה מותירה צלקות, היא טיפול באמצעות טכנולוגית הלייזר המאפשרת הסרתם של סרחי העור ביעילות תוך שליטה על אורך הגל ומידת החום במכשיר ליצירת גלד שטחי בלבד שאינו פוגע בשכבת העור התחתונה. לאחר יצירת הגלד, העור מתחדש עד שהוא מגיע למרקם אחיד וחלק ללא סימן או צלקת.

הסרת פיגמנטציה

פיגמנטציה הינה הופעה של כתמים כהים או בהירים הנקראים "מלנין" הנוצרים לרוב בעקבות חשיפה לשמש, גורמים גנטיים או הורמונליים (בעקבות נטילת גלולות או הריון) וכן גיל מתקדם. טיפול הסרת פיגמנטציה בלייזר, נחשב למתקדם ביותר בעולם ויוצר אפקט משולש של הסרת כתמי פיגמנטציה, יצירת מראה אחיד והצערת העור בטיפול אחד בלבד. הטכנולוגיה והקדמה בתחום טיפולי הפיגמנטציה, מאפשרים להגיע למקסימום תוצאות במינימום טיפולים.

הסרת המנגיומה

המנגיומה היא נגע עור ואסקולרי (כלי דם) אלו נגעים עוריים בגוון אדום מבריק עד סגול והם מורכבים מנימי דם זעירים. בתחילת התפתחותה ההמנגיומה מופיעה כנקודה זעירה על פני העור אך זו מתפתחת וגדלה ולכן חשוב להסירה בטרם התפשטותה. הסרת המנגיומה בלייזר, מביאה לייבוש וכיווץ הנגע תוך 30 שניות בלבד ולהתקלפות ספונטנית של השכבה העליונה בעור בצורה טבעית המביאה להתחדשות תאי העור ללא הותרת סימן או צלקת. זוהי השיטה המתקדמת והיעילה ביותר להסרת המנגיומות.

הסרת אקנה

שנות ההתבגרות מותירות לעיתים צלקות לא נעימות על פני העור בשל פצעי האקנה המאפיינים אותן. אחוזים ניכרים מהאוכלוסייה, מתמודדים עם פצעונים רבים הניכרים בעיקר באזורי הפנים. אלו מהווים מטרד ממשי כאשר אם פוגמים במראה החיצוני ובביטחונם העצמי של המתבגרים. אך המפגע המשמעותי של פצעי האקנה עלול ללוות את האדם במשך שנים. הסרת אקנה בלייזר היא השיטה היעילה והמתקדמת ביותר להסרת צלקות אקנה. בשיטה זו, מתבצע פילינג של העור בצורה של התמקדות בנקודות מיקרוסקופיות ולכן בשיטה זו מתקבלות תוצאות מדהימות ומהירות ללא כאב, סימן או צלקת היוצרות תגובה של חידוש סיבי הקולגן בצורה מהירה והתחדשות העור.

הסרת כתמי גיל

גברים ונשים החל מהעשור הרביעי לחייהם, מכירים את הופעת הכתמים החומים באזורים חשופים לשמש. לאו מכונים "כתמי גיל", "כתמי כבד" או פיגמנטציה והם מופיעים בצורת מקבצים בצבע חום כהה בגב היד, על הפנים, בזרועות, בכתפיים, בשוקיים ובירכיים וזאת בשל הגברת ייצור פיגמנט המלנין המצוי בשכבה העליונה של העור. בעקבות קרינת השמש המגבירה את ייצורו ומגנה על השכבות העמוקות יותר בעור. ברוב המקרים מדובר בנגעים המפריעים אסתטית בלבד. הסרת כתמי גיל יכולה להיעשות באמצעות הבהרה עם תכשירים כימיים שונים אך כשמדובר על שטחים נרחבים של כתמי גיל, השיטה היעילה ביותר להסרתם היא טכנולוגית הלייזר המתקדמת. קרן הלייזר "מתבייתת" על ריכוזי הפיגמנט, מחממת אותם ומביאה להריסתם הכתמים מתכהים ומתקלפים והעור מתחדש ומפנה מקום לגוון עור טבעי כאשר תוך מספר שבועות מתקבל מראה עור אחיד ומושלם.

הסרת כל סוגי נגעי העור בלייזר ברשת המרכזים האסתטיים של אתר דוקטור חן

ברשת המרכזים האסתטיים והרפואיים בפריסה ארצית, אתר דוקטור חן, מבצעים טיפולי הסרת נגעי עור מכל סוג בשיטה החדשנית והמתקדמת ביותר באמצעות טכנולוגיית הלייזר המבטיחה את התוצאות האסתטיות הטובות ביותר. ברשת אתר דוקטור חן מחכים לכם הטיפולים המתקדמים והיעילים ביותר להסרת נגעי עור ללא הותרת סימן או צלקת וללא כאבים. קבעו עכשיו פגישת ייעוץ והדרכה ללא התחייבות עם המומחים המובילים בתחום אשר יתאימו עבורכם את שיטת הטיפול היעילה ביותר לקבלת תוצאות מושלמות.

——
המידע בכתבה זו אינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי או רפואי בנושא. תוכן הכתבה מטרתו לספק מידע בלבד ובשום מקרה אינו בגדר המלצה או עצה רפואית ו/או חוות דעת רפואית מקצועית.

Back to top button