חדשות הארץמבזקים

ריבלין: לא נאפשר לטרור הארור להרים ראשו ונאבק בו ללא פשרות

אזרחות של כבוד בעיר קריית ביאליק הוענקה היום (חמישי) לנשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין על ידי ראש העיר, אלי דוקורסקי. עוד הוענקו במעמד זה תעודות הוקרה לבני ולבנות העיר פורצי דרך: הרמטכ״ל רב-אלוף אביב כוכבי, פרופ' אלון וולף, העיתונאית אסתי פרז, הכדורסלן גיא גודס, השופט ערן נווה והיזם רוברט אנטוקול.

צילום: מארק ניימן / לע"מ

בפתח דבריו התייחס הנשיא לפיגועים שאירעו היום ואמר: "תפילותינו נתונות לרפואת חיילינו הפצועים המטופלים בבית החולים הבוקר, והפיגוע בהר הבית. אני סמוך ובטוח כי כוחותינו הדולקים אחר המחבל יגיעו אליו ויביאו אותו למיצוי הדין במהרה. לא נאפשר לטרור הארור להרים ראשו ונאבק בו ללא פשרות."

בדבריו לאחר קבלת האות אמר הנשיא: ״אני שמח ומתכבד לקבל מהעיר ומתושביה תואר אזרח כבוד של העיר קריית ביאליק לצד פורצות ופורצי דרך יקרים ומוערכים. ביאליק, המשורר הלאומי שלנו שעל שמו נקראת העיר, כתב: 'הכניסיני תחת כנפך'. כירושלמי, בן של ירושלמים, אני שמח וגאה שהכנסתם אותי תחת כנפיה של קריית ביאליק, העיר היפה, הירוקה והנפלאה שלכם. תודה לכם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: מארק ניימן / לע"מ

עוד והדגיש: "אנחנו רוצים לראות את הצעירות והצעירים של קרית ביאליק נשארים בה ומקימים בה את ביתם. זה חלק מסדר העדיפויות הלאומי שלנו. זו המחויבות שלנו.״

הנשיא ברך את בני ובנות קריית ביאליק, שזכו לצידו בתעודות ההוקרה על היותם פורצי ופורצות דרך והבטיח להיות שגריר נאמן של העיר ותושביה.

משם המשיך הנשיא לביקור במשטרת זבולון שבמחוז חוף. הנשיא קיבל סקירה מפי מפקד התחנה ניצב-משנה קובי קרני ומפקד מחוז חוף ניצב פרץ עמר, שהציגו לו מספר מיזמים שמטרתם להגביר את החיבור והמעורבות של המשטרה בקהילה. לאחר מכן לקח הנשיא חלק במיזם ייחודי של המשטרה בשם ״ניידת המשאלות״ – המגשימה משאלות לילדים המבקשים להיות שוטרים ליום אחד. הנשיא פגש בביקורו את חוסיין, צעיר עם צרכים מיוחדים מבסמת טבעון שהשתתף בפרויקט וסיפר לו על החוויה.

צילום: מארק ניימן / לע"מ

במפגש עם השוטרות והשוטרים אמר הנשיא כי הגיע כדי להתרשם מהעשייה היום-יומית, ולומר תודה על העבודה הקשה שהם עושים. עוד אמר הנשיא: ״שיח עם תושבים הוא שלב מרכזי בתהליך בניית האמון בין האזרחים למשטרה. אני שמח לראות שלקחתם על עצמכם, נוסף על תפקידי האכיפה והשמירה על הסדר, גם את המשימה החברתית. המפגש עם חוסיין, שזכה לנסוע היום ב"ניידת המשאלות", הוא עדות לכך.״

צילום: מארק ניימן / לע"מ

Back to top button