אופנהמבזקים

בתקציב של 10 מיליון ש"ח: אילנית לוי וביתה אלין גולן בקמפיין חדש

בהמשך לטרנד ההולך וגובר של שילוב הדור הצעיר במשפחה בתעשיית הבידור, גם מגישת הטלוויזיה והדוגמנית אילנית לוי החליטה שהתנאים הבשילו ושזה הזמן המתאים לסלול לביתה אלין בת ה 14, את הדרך לעולם הזוהר והאופנה.

בחמישי האחרון, כבר בשעות הבוקר הגיעה אילנית לוי – הפרזנטורית החדשה של בית האופנה GOLBARY יחד עם ביתה אלין גולן לסוויטה הלבנה במלון הילטון בתל-אביב, שם חיכו להן צוות הפקה של 100 אנשים לצילומי קמפיין אביב -קיץ 2020 המשותף, שיעלה במרץ בטלוויזיה, שלטי חוצות ואתרי אינטרנט, בהשקעה של 10 מיליון ש"ח.

אילנית לוי ואלין גולן. צילום: יניב אדרי

עבור אלין גולן מדובר בקמפיין אופנה ראשון ובצעדים הראשונים בעולם הזוהר. אלין סיפרה למשפחת גולברי שירשה את הכישורים מהוריה וכבר עושה את צעדיה הראשונים בתעשייה ומנהלת פרופיל פופולרי ברשת החברתית טיק טוק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אילנית לוי אמרה כי "אחרי אין סוף מחשבות, הבנתי ש"טבילת האש" הנכונה לאלין להיכנס לעולם האופנה יהיה בקמפיין משותף איתי ועם חברה מדהימה כמו גולברי שמשדרת אופנה ומשפחתיות. אני בטוחה שאלה רק צעדיה הראשונים של אלין בתעשיית הבידור. אין כיף יותר מללכת ליום צילום יחד עם הבת שלך".

משה גולברי הזמין את מנכ"ל מלון הילטון ת"א – רוני פורטיס לאירוע שיערך לרגל יום האישה הבינלאומי, ב- 8 למרץ, כולל תצוגת אופנה בגני התערוכה בתל-אביב ועדכן שמי שתנחה את הערב האופנתי זו אילנית לוי. אז יש למה לחכות……

מימין: אלין גולן, יעקב גולברי ואילנית לוי. צילום: יניב אדרי
יעקב גולברי ואילנית לוי. צילום: יניב אדרי
מימין: משה גולברי, אילנית לוי ורוני פורטיס. צילום: יניב אדרי

Back to top button