חדשות חוץמבזקים

בתום מצוד של 14 שעות: 26 הרוגים ו-57 פצועים – התוקף חוסל

מתום מצוד מתוח ומורט עצבים של 14 שעות כוחות הביטחון בתאילנד הצליחו להגיע אל ג'קראפנטה ת'ומה, החייל בן ה-32 שיצא למסע ירי מטורף במהלכו רצח 26 בני אדם ופצע 57 בעיר נאקון ראטצ'אסימה (הידועה גם בשם קוראט) שמצפון-מזרח לבירה בנגקוק.

האירוע החל אתמול (שבת) בסביבות השעה 15:00 בצהריים כשג'קראפנטה נכנס למחנה צבאי, גנב נשק וירה למוות במפקדו. משם המשיך במקפה ברחובות ובמרכז קניות "טרמינל 21" כל זאת תוך כדי שהוא מתעד את עצמו ומעביר זאת בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלו. במהלך כל הלילה פעלו כוחות גדולים של משטרה וצבא בעיר בניסיון ללכוד את החייל שהסתגר באחת הקומות בקניון עם בני ערובה.

ראש ממשלת תאילנד, פראיות צ'אן-אוצ'ה הגיע לבית החולים בעיר נאקון ראטצ'אסימה וביקר את הפצועים. "זהו מקרה חסר תקדים בתאילנד ואני רוצה שזו תהיה הפעם האחרונה שקורה אירוע כזה" אמר ראש הממשלה וטען כי להערכתו המניע הוא סכסוך כספי, בשל חשדו של התוקף כי רימו אותו בעסקת רכוש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הבריאות התאילנדי, אנונין שרנווירקול פרסם הודעה בעמוד הפייסבוק שלו ובירך את כוחות הביטחון על פעולתם לסיום האירוע, "תודה למשטרה ולצבא שהביאו את האירוע לסיומו עם חיסולו של היורה".

בעמוד הפייסבוק של משטרת תאילנד פורסם פירוט של מעשה הטבח, שעה אחר שעה עד לסיום האירוע, כאמור עם חיסולו.

Back to top button