מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: ניסתה לרצוח אישה בבית המשפט העליון

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שני) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד אישה בגין ניסיון רצח בבית המשפט העליון.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שחר מלול, ביום 26.1.2020 הגיעה הנאשמת בסביבות השעה 18:00 למתחם בית המשפט העליון בירושלים לאחר שגמלה בליבה ההחלטה להרוג אדם במתחם בית המשפט העליון בירושלים. הנאשמת הצטיידה בסכין יפנית אשר מצאה במקום, ונותרה ללון באזור בית המשפט. בשעות הבוקר של יום 27.1.2020, כשהנאשמת לבושה במעיל וקפוצ'ון ומצוידת בסכין בתיקה, נכנסה הנאשמת למבואה אשר מובילה לכניסה לבית המשפט והתיישבה על אחד הספסלים במקום והמתינה "לשעת כושר" לביצוע המעשה.

כעבור כעשר דקות לערך, הגיעה המתלוננת למקום, התיישבה על אחד הספסלים במבואה, כשהיא מרוכזת במכשיר הנייד שברשותה, והמתינה לפתיחת שערי בית המשפט. הנאשמת אשר הבחינה במתלוננת מרוכזת במכשירה הנייד, הניחה את התיק שברשותה על הספסל, שלפה את הסכין מכיס מעילה וניסתה לדקור ולחתוך את המתלוננת באזור צווארה מספר פעמים. בתגובה, ניסתה המתלוננת בעזרת ידה להרחיק את הנאשמת ממנה, הסיטה את ראשה הצידה, וקפאה במקום. מאבטח שהבחין במעשיה של הנאשמת, הגיח במהירות למקום, בעט במרכז גופה של הנאשמת, ובכך מנע ממנה להשלים את תכניתה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתוצאה ממעשיה של הנאשמת, נגרמו למתלוננת חתך קטן בפניה, ופגיעה קלה ביד שמאל, במעשיה המתוארים לעיל, ניסתה הנאשמת לגרום למותו של אדם בכוונה.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

צילום: אתר בתי המשפט

Back to top button