טיוליםמבזקיםפנאי

שלג ברמת הגולן: "חגיגה לעיניים, ממש חורף בשיא הדרו"

מזג האוויר הקר והמושלג משמח את תושבי עין זיוון בצפון רמת הגולן, 961 מטר מעל פני הים, קמו לבוקר אירופאי מושלג בטמפרטורה של 4- מעלות ובמהלך היום שררה טמפרטורה של 1-.

אלכס קודיש, מנהל המטעים והכרמים מקיבוץ עין זיוון בצפון הגולן אומר, כי כולם מרוצים מהשלג, תושבי הגולן, אורחי כפר הנופש בעין זיוון וגם מטעי הדובדבן והתפוחים וכרמי היין בבוסתן בעין זיוון "הקור, משביח את הפירות הנשירים ואת כרמי היין. אנו זקוקים לגשם והרבה מנות קור שמהוות את התנאים האידיאליים לגידולי מטעי הנשירים והכרמים, שיביאו לפירות גדולים, יפים ומתוקים בעונת הקטיף בקיץ" אומר קודיש ומוסיף לקראת ט"ו בשבט, כי על תושבי ישראל לצרוך פירות תוצרת הארץ ולא כאלו המיובאים מחו"ל: "בישראל יש פירות טובים, נקיים, המטופחים במטעים עם פיקוח, עקב כל הווירוסים והמחלות בחו"ל, אני ממליץ לצרוך רק תוצרת הארץ, כמסורת ט"ו בשבט המקורית ולחדול מצריכת פירות יבשים או פירות המיובאים מחו"ל" מציין קודיש.

משפחת זהבי מהישוב צור יצחק, הגיעה לחופשה בכפר הנופש עין זיוון ומבלה בשלג. אב המשפחה ידידיה זהבי אומר: "הגענו בגלל המלצות על כפר הנופש, החדרים והאוכל והשלג הבוקר הוא פשוט מתנה וחוויה לנו ולילדים. זו חגיגה לעיניים, ממש חורף בשיא הדרו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דיתי גולדשטיין, מנכ"לית כפר הנופש עין זיוון אומרת: "אנו מקבלים בברכה את השלג שהגיע הבוקר, נערכנו מבעוד מועד בכפר הנופש לקליטת המבקרים, במקרה ויחסמו הכבישים, אך כרגע הכול פנוי. אנו מקווים, כי מזג האוויר האירופאי החורפי והשלג ימשיכו לרדת. במחלקת ההזמנות מציינים, כי כבר מתקבלות הזמנות רבות לחודש הקרוב וזה משמח מאוד".

צילום: תיירות עין זיוון
צילום: תיירות עין זיוון
צילום: תיירות עין זיוון

Back to top button