מבזקים

שירות מהפכני: עריכת הסכם ממון עד הבית

הסכם ממון הוא חוזה משפטי הנחתם בין בני זוג ומטרתו הסדרת הפן הכספי ביחסיהם. הסכם ממון מבטיח את זכויותיהם של שני בני הזוג אשר יישמרו במקרה של פרידה. במסגרת הסכם ממון, ניתן להסדיר לא רק את חלוקת הרכוש בין בני הזוג במקרה של פרידה אלא גם לקבוע משמורת על הילדים וכן את דמי המזונות במידה ולזוג יש ילדים. חברת "צוואת עדים", מאפשרת לזוגות המעוניינים בעריכת הסכם ממון, לעשות זאת בדרך הקלה, הפשוטה והיעילה ביותר עם הסכם ממון מותאם אישית עד הבית. ההסכם מגיע בליווי עורך דין המתמחה בתחום היכול להדריך ולהסביר לבני הזוג את סעיפי ההסכם ומשמעויותיהם המשפטיות.

יתרונותיו של הסכם ממון

בין יתרונותיו של הסכם ממון ניתן למנות :מניעת סכסוכים משפטיים, הסדרת חלוקת הרכוש והנכסים בין בני הזוג ומניעת פתח למאבק משפטי. ההסכם אף יכול לתרום למערכת היחסים הזוגית שכן הוא מנטרל את הפן הכלכלי ומבטיח כי היחסים בין בני הזוג, יושתתו על אהבה וכבוד הדדי. הסכם ממון הוא משמעותי במיוחד במקרים בהם בין בני הזוג קיים פער כלכלי משמעותי. במקרים אלו מומלץ לעגן בהסכם מסודר את הרכוש הנפרד ואת הרכוש המשותף של בני הזוג במטרה לשמור על זכויותיהם של שני הצדדים. הדבר נכון גם במקרים בהם מצוי אחד הצדדים בחובות כספיים. במקרה זה חשוב לוודא כי החובות לא יעברו לצד השני בעת פרידה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הסכם ממון בין ידועים בציבור

בשנים האחרונות הפך הסכם ממון בין ידועים בציבור לפופולרי ביותר. אם בעבר היה מקובל כי הסכם ממון נערך לפני חתונה בלבד, כיום בוחרים זוגות רבים לחיות ביחד מבלי להתחתן והדבר יוצר את הצורך בהסדרת חלוקת הרכוש במקרה של פרידה. זוגות המעוניינים לשמור על זכויותיהם ולא לחלוק את רכושם צריכים לדאוג לעצמם להסכם ממון מקצועי, המפרט בצורה ברורה ומדויקת את חלוקת הרכוש בדרך המתאימה להם ביותר. הסכם ממון בין ידועים בציבור הוא כלי יעיל ונוח, המסדיר את מערכת היחסים הכלכלית בין בני הזוג. הסכם ממון מקצועי הנערך על ידי עורך דין מנוסה, מגן על זכויותיו של כל אחד מהצדדים ובכך מונע מאבקים וסכסוכים משפטיים במקרה פרידה. ההסכם מעניק תוקף פורמלי לקשר בין בני הזוג וניתן להשתמש בו במידה ומתעורר הצורך להוכיח את אמיתות הקשר למוסדות המדינה השונים.

הסכם ממון לפני נישואין

יותר ויותר זוגות בוחרים לערוך כיום הסכם ממון לפני נישואין. מדובר בצעד פרקטי הנפוץ בקרב זוגות רבים העומדים בפני חתונה. זהו חוזה משפטי הנערך בין בני הזוג ומטרתו, הסדרת הרכוש והנכסים של כל אחד מהצדדים וכן קביעת הזכויות והחובות של כל אחד מהם במקרה של פרידה. החוזה אינו נוגע רק לרכוש אלא גם לחובות אותם מביא כל אחד מהצדדים לקשר. ללא הסכם ממון לפני נישואין, יחולקו הרכוש והחובות בין בני הזוג בצורה שווה. ניתן לחתום על הסכם ממון גם לאחר החתונה אך הדבר מומלץ פחות שכן הצד השני עלול לסרב לחתימה. חתימה על הסכם ממון מאפשרת לבני הזוג להתמקד בקשר וביחסים ביניהם ללא דאגות לעתידם הכלכלי במקרה של פרידה. הדבר מונע סיכוי לתביעות משפטיות וסכסוכים קשים על כסף במקרה גירושין.

הסכם ממון אחרי נישואין

זוגות רבים בוחרים בעריכת הסכם ממון לאחר נישואין וזאת לצורך שמירת האינטרסים שלהם במקרה של פרידה. חשוב לזכור כי גם קשר הנראה טוב וכזה העשוי להימשך לנצח, עלול להתערער בהמשך ולהוביל לפרידה. לכן, מומלץ לחתום על הסכם ממון וזאת במטרה למנוע סכסוכי כספים ומאבקים משפטיים העלולים להימשך שנים רבות. ההסכם הנחתם בין בני הזוג, מסדיר את חלוקת הרכוש ביניהם במקרה פרידה. חשוב להקפיד על הסכם ברור, מפורט ומדויק ככל האפשר וזאת במטרה למנוע אי הבנות או התנגדויות שונות להסכם בהמשך הדרך. על ההסכם להיות מותאם ספציפית למצבם הכלכלי של בני הזוג ולעסוק בכל המורכבות והסוגיות השונות הנוגעות לכך. חשוב כי עורך הדין העורך את ההסכם, ישקיע זמן וסבלנות על מנת להסביר לזוג את המשמעויות של כל סעיף ויסייע בפתרון התלבטויות שונות העלולות לצוץ.

הסכם ממון נוטריוני

מטרתו העיקרית של הסכם ממון היא מניעת סכסוך כספי בין הצדדים במקרה של פרידה עתידית וזאת בשל ההשלכות הכלכליות הטמונות בהסכם ממון. החוק מחייב את אישורו של הסכם ממון על ידי נוטריון או בית משפט בכדי להעניק לו תוקף משפטי ומחייב. זהו הסכם משפטי לכל דבר ובו מוסדרת חלוקת הרכוש במקרה של פרידה. הליך אישור הסכם ממון אצל נוטריון, נועד לוודא כי קיימת הבנה של ההסכם בקרב בני הזוג וכי הם חותמים עליו ברצון חופשי ובהסכמה מלאה והדדית. מומלץ להיעזר בשירות נוטריון המגיע עד הבית בשירות אישי. לאחר החתימה על הסכם ממון נוטריוני מקבל ההסכם תוקף משפטי ומחייב. אימות הסכם ממון על ידי נוטריון, מונע משני הצדדים את האפשרות לטעון טענות כנגד תוקף ההסכם.

קרדיט: Pixabay

הסכם ממון חיים משותפים

על פי המשפט הישראלי, זוגות שאינם נשואים, רשאים לערוך הסכם חיים משותפים. זהו הסכם נרחב יותר מהסכם ממון ועשוי לכלול בנוסף לנושאים כלכליים שונים הנוגעים לכסף ולרכוש, גם נושאים הנוגעים לחיים המשותפים במהלכם וגם בסיומם. הסכם חיים משותפים, נועד עבור בני זוג אשר חיים בזוגיות אך אינם נשואים רשמית גם אם הם רואים את עצמם כידועים בציבור וגם אם לא. הסכם חיים משותפים מיועד לרוב עבור זוגות חד מיניים. לאחר חתימת הצדדים על הסכם ממון חיים משותפים, הוא הופך לתקף משפטית ואינו מצריך הליך אישור נוסף כלשהוא בכדי להיות בעל תוקף משפטי. מומלץ לאשר הסכם חיים משותפים בפני נוטריון.

הסכם ממון באנגלית

הסכם ממון באנגלית, מיועד עבור בני זוג שאינם דוברים עברית ברמה גבוהה אך מעוניינים להסדיר את מערכת היחסים הכלכלית ביניהם. (הזוג לא חייב להיות נשוי, כל זוג החי ביחד ומנהל משק בית משותף חייב לדאוג לחלוקת הרכוש במקרה של פרידה.) מומלץ להיעזר בשירות עריכת הסכם ממון במסגרתו מגיע עורך דין הבקיא בשפה האנגלית אל בית הזוג ועורך עבורם הסכם ממון באנגלית המותאם ספציפית לדרישות של בני הזוג במטרה להבטיח בהירות והבנה עמוקה של סעיפי ההסכם, דבר החיוני עבור זוגות שאינם דוברים עברית שוטפת.

עריכת הסכם מממון באווירה נעימה במסגרת ביתך

חברת "צוואת עדים" עורכת צוואות והסכמי ממון עד הבית בשירות אישי, מהיר, מקצועי וזול באווירה נעימה ואישית. עריכת הסכם ממון עד הבית עם חברת "צוואת עדים", מאפשרת לכם לקבל הסכם ממון מותאם עבורכם הכולל שירות הדרכה עד הבית כשהחתימה על ההסכם נעשית בביתכם או במקום בו תבחרו באווירה טובה ועם הסבר אודות הסעיפים השונים בהסכם תוך הכרה ברגישויות הנובעות ממעמד זה. השירות האישי עד הבית, מוצע במחיר אטרקטיבי וחסר תקדים של 1,500 ₪ בלבד להסכם ממון. עריכת ההסכם נעשית על ידי עורכי דין של חברת "צוואת עדים" אשר להם ניסיון של יותר מ-17 שנים בעריכת הסכמי ממון. ההסכם הנערך על ידי עורכי הדין של החברה, עומד בכל התקנים המשפטיים למניעת סכסוכים עתידיים במקרה של פרידה. שירות עריכת הסכם ממון עד הבית, ניתן על ידי חברת "צוואת עדים" בכל רחבי הארץ. מעולם לא היה פשוט יותר לערוך הסכם ממון.

Back to top button