מבזקיםמשפטי/פלילי

נסגרו מועדוני החשפנות בתל אביב, מפלגת קול הנשים: "הגיע הזמן"

מפלג מוסר ביחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב בשיתוף עם פרקליטות מחוז תל אביב פלילי ואזרחי, מטה המודיעין באגף החקירות של המוסד לביטוח לאומי, משרד הבריאות – האגף לאכיפה ולפיקוח, רשות המיסים – מס הכנסה ת"א, ערכו פעילות אכיפה משולבת נגד שלושה מועדוני חשפנות בתל אביב. המועדונים נסגרו היום (שני) בצווי סגירה מנהליים ע״י מפקד מחוז ת״א מתוקף סמכותו.

הפעילות בוצעה בהתאם להנחיית פרקליט המדינה, בעניין מדיניות האכיפה בעבירות הנלוות לזנות ובכלל זאת, איסור ביצוע פעילות ״לאפ דאנס״ אשר לגביה נקבע כי בנסיבות מסוימות מהווה מעשה אסור. הנחיית פרקליט המדינה בעניין זה נועדה להתוות את מדיניות רשויות האכיפה והתביעה בטיפול בתופעות פליליות נפוצות הנלוות לזנות.

"משטרת ישראל ופרקליטות המדינה, בשיתוף משרדי הממשלה השונים וגורמי האכיפה האזרחיים, תמשכנה במאבקן כנגד פעילות בלתי חוקית באשר היא ובדגש כאשר מדובר בעבירות שיש בהן פגיעה בכבוד האדם" נמסר בהודעת המשטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

בתגובה לסגירתם של כל מועדוני החשפנות בתל אביב, ממפלגת קול הנשים נמסר: "אנחנו מברכות בכל פה על סגירתם של כל מועדוני החשפנות בתל אביב, מועדונים אשר במשך שנים רבות ניצלו והשפילו ונתנו את ידם להתעמרות והטרדות מיניות של נשים רבות כל כך. הגיע הזמן כי מועדוני החשפנות ובוודאי מכוני הליווי ייעלמו מן העולם. אחת ממשימותינו הראשונות, כשניכנס לכנסת, היא לפעול למיגורם של מועדוני החשפנות ולמיגור צרכנות הזנות בישראל."

מבצע אכיפה נגד מועדוני חשפנות בתל אביב: כו...
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button