חדשות הארץמבזקים

בוקי נאה על סגירת מועדוני החשפנות בתל אביב: "מדינה חשוכה"

כתב הפלילים הוותיק, בוקי נאה התייחס לסגירת מועדוני החשפנות בתל אביב ומתח ביקורת על החלטת הכנסת ועל פעילות המשטרה. "למועדוני חשפניות מגיעים גברים שזקוקים לאהבה, חיוך, תשומת לב ויחס מאשה יפה שאין להם בשום מקום אחר. אין יחסי מין במועדוני חשפנות." הדגיש.

הוא ציין כי "בישראל יש טרור פמניסטי. נשים מפעילות לחץ על מוסדות שלטון שיאסרו על נשים אחרות חיים חופשיים ועבודה במה שהן בוחרות לעשות. בעקבות הטרור הזה קבעה הכנסת הקודמת שהזונה לא עוברת על החוק אבל הקליינט שלה כן. לטנגו חייבים שניים. היום משטרה ישראל הודיעה שהיא סגרה את כל מועדוני החשפנות בתל אביב. גבורה גדולה למשטרה כושלת שכל יום מתפרסמים גזרי דין שמראים גם כמה היא מושחתת וקורסת. ניצחון גדול למדינה חשוכה שצועדת לקראת איראן."

11 תגובות

  1. בוקי סתם קשקשן , מועדוני חשפנות האלה כאן זאת מכבסת מילים אשכרה, תעשו לי טובה, גברים כאן תמימים ולא מודעים ליכולות שלהם עם בנות יפות ונופלים בפח עם הבנות האלה במועדוני החשפנות זה שקר אין שם אהבה ולא חמלה , אתה יכול להכיר בחורה יפיפייה בכל בר בעיר בארץ ובעולם ולא לבזבז כסף רב על בזבוז אנרגיה ואשליות.

  2. מפלגת "עוצמה ליברלית כלכלית" היא המפלגה היחידה שמתנגדת לחוק הפללת צרכני זנות וסגירת המועדונים. חוק בו תמכו ב 31 לדצמבר 2018 כל מפלגות הכנסת ללא יוצא מן הכלל. כולל מפלגתו של הצדיק משה כחלון חביב השופטות והפרקליטות. כל מילה נוספת מיותרת.

  3. אלימות גוררת אלימות ובהמשך נכות או מוות , מומלץ לנשום עמוק דרך האף ולשחרר את האוויר דרך הפה , לחשוב על רעיונות ועל אפשרויות איך לתרום לחברה ולהשתלב בה , ובהמשך יש סיכוי לצעירים שעוד לא בנו משפחה , להבין שהחיים מורכבים דורשים מאמץ , ונכון יהיה לעשות את המאמץ , ולבנות משפחה , ולהיות ער תמיד שגם הבן זוג או הבת זוג חייהם לא פשוטים , ומה אפשר לעשות , על מנת להקל עליהם את החיים , וגם לחשוב איך אפשר לעזור להם לפתור את בעיותיהם .
    ולמבוגרים שכבר נשואים , התיאור שלעיל יכול גם לעזור לכם , ובמידה ויש ילדים , הפעילות שמתוארת לעיל חשובה גם כן , ותשמש להם בין היתר דוגמא איך לבנות את חייהם בעתיד .

  4. ומה אתה יודע?? אתה יודע איזה אלימות קשה הולכת שם?? השפלות??
    אין לך מושג כי אתה חושב רק על עצמך

  5. לרגל הודעה על שבירת שיא , בצריכת החשמל , והיות וארצינו ברוכת שמש , מומלץ לפתח מקורות להפיכת אנרגיית השמש , לאנרגיה חשמלית , והנשים שעוסקות בחשפנות , במקום לעסוק בחשפנות , יתחזקו את המתקנים שהופכים את אנרגיית השמש , לאנרגיה חשמלית .

  6. יוצאים ממועדני חשפנות שיכורים ואז מגיעות העבירות מין…..איפה השכל שלך????

  7. בוקי בוקי…..מעניין אם הבת שלל תתפתה להיות חשפנית האם גם אז תהיה לך אותה דעה חשוכה ואפלה ותאוותנית והרסנית…..

  8. בוקי נאה צודק. לא מבין מה הם השיגו בזה. מועדון חשפנות זה כמו כל בילוי אחר. נקווה שלא נתחיל לראות עלייה בעבירות המין. יש אנשים שמועדוני חשפנות זה פורקן בשבילם… למרות שאין שם סקס.

Back to top button