מבזקיםמשפטי/פלילי

שני נערים מואשמים באונס קטינה במהלך מסיבה שנערכה בביתה

פרקליטות מחוז מרכז הגישה כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז, בשבתו כבית משפט לנוער כנגד שני קטינים, נערים בני 16 ו-17 בגין עבירות של אינוס בנסיבות מחמירות בצוותא, מעשה סדום בצוותא ואיומים כלפי מתלוננת בת 16.

על פי כתב האישום בין הנערים לקטינה יש היכרות מוקדמת. לפני כשנה הזמינה הקטינה מספר בני נוער לביתה בשומרון למסיבה, בעת שהוריה שהו בחו"ל. שני הנאשמים הגיעו למסיבה ובשלב מסוים קיימו הקטינה והנאשם, אריק (שם בדוי) בן ה-16 יחסי מין בהסכמה. בהמשך הערב ניגש הנער השני, צחי (שם בנוי), בן ה-17 אל הקטינה, טען בפניה כי הוא "שיכור" וביקש ללכת לישון באחד החדרים בבית.

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

הקטינה הובילה את צחי לחדר של אחותה, אך כשהבחין כי לא ניתן לנעול את הדלת, יצא מהחדר. הוא ניגש לחדר של הקטינה בבית, וכשהבחין שגם אותו לא ניתן לנעול, יצא ממנו. הוא המשיך והלך לכיוון חדר הוריה של הקטינה, אך זו ביקשה ממנו לא לישון בחדר זה, אך הוא נשכב על המיטה בחדר השינה של הוריה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעת שהקטינה התכוונה לצאת מהחדר, צחי קרא לה וביקש כי תסגור את האור, והקטינה עשתה כן. הוא נעמד באופן פתאומי, סגר את דלת החדר ונעל את הדלת.

בהמשך, משך צחי בכוח את הקטינה לחדר המקלחת בחדר, תוך כדי שהקטינה התנגדה, דחפה אותו, ואף נפלה ונחבלה תוך כדי ההתנגדות. הוא הוריד את בגדי הקטינה, למרות שהקטינה ביקשה ממנו להפסיק ואמרה לו כי היא לא מעוניינת, וכי הוא מכאיב לה. בעת שהקטינה יצאה מחדר המקלחת לכיוון חדר הארונות בחדר, אחת החברות שנכחו במסיבה דפקה על הדלת ושאלה אם הכל בסדר. בתגובה, צחי איים על הקטינה כי יהרוג אותה אם תאמר לה משהו על הנעשה. בשל האיום, פתחה הקטינה את דלת החדר מעט ואמרה לחברה שהכל בסדר. לאחר שהחברה הלכה, צחי נעל שוב את דלת החדר.

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

בהמשך, צחי משך בכוח את הקטינה מחדר הארונות למיטת ההורים בחדר, נישק אותה על פיה, והיא התנגדה לכך. בהמשך, נשך את שפתיה וגרם לה לחבלה ולדימום.

הוא נטל לאחר מכן מטפחת השייך לאמה של הקטינה שהייתה בחדר, קשר את פיה של הקטינה וביצע בה מעשה מיני וגרם לה לחבלה. בשלב מסוים, התקשר צחי לחברו אריק וקרא לו לעלות לחדר. צחי פתח את הדלת לאריק וזה נכנס לחדר. בהמשך, צחי אנס את הקטינה ואריק ביצע בה מעשה סדום. תוך כדי המעשים אמרה הקטינה לנאשמים כי הם מכאיבים לה וביקשה שיפסיקו, אך השניים המשיכו במעשיהם.

בהמשך, איימו הנאשמים על הקטינה כי אם תגלה למישהו יהרגו אותה, והוסיפו: "אל תגלי, אנחנו נמצא אותך", וצחי אף שם את ידו על צווארה בעת שאיים עליה.

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button