מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ בחיפה: אנחנו חייבים הכרעה – כי מדינת ישראל חייבת להתקדם

יו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ אמר הערב (שלישי) בכנס בחיפה כי "אנחנו נמצאים היום במהלכם של שלושה שבועות מכריעים עבור מדינת ישראל. ואני רוצה להסביר לכם למה אנחנו חייבים לנצח בבחירות האלה ולהגיע להכרעה ברורה וחד משמעית."

"אנחנו חייבים להשיג ניצחון חד משמעי" הוסיף גנץ, "כדי שנוכל להכריע את חמאס או להכריח אותו להגיע להסדרה שתפסיק באופן מוחלט את הפגיעה בתושבי הדרום.
בלי זליגות, בלי "פלגים סוררים". אנחנו רוצים לחתור להכרעה או להסדרה שתכלול את השבתם הביתה של אורון, הדר, אברה והישאם. אנחנו רוצים להגיע להכרעה שתאפשר לנו לנהל את מדיניות הביטחון של ישראל בלי ברבורים ובלי הדלפות."

"שמעתי אתמול את נתניהו מתבדח באיזה כנס על זה שהוא מינה את בנט לשר הביטחון בצוק העיתים" סיפר גנץ והוסיף, "הוא לא הבין למה זה לא מצחיק את הקהל. וזה באמת לא מצחייק את הקהל. שמעתי גם שרים בקבינט שטוענים ששר הביטחון לא כשיר לתפקידו. תגידו לי, זה קבינט או פרלמנט של יום שישי בבית קפה?
אני מבטיח לכם שאנחנו נמנה קבינט אחראי ומקצועי, שלא יעסוק בהדלפות, שלא יתמקד על ויכוחים על אגו ובטח לא בפוליטיקה קטנה. אלא אך ורק בקבלת החלטות ענייניות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: איל נבו

גנץ התייחס למצב במערכת הבריאות ואמר, "אנחנו חייבים להגיע להכרעה ברורה כדי שנוכל להוסיף 12.5 מיליארד שקל למערכת הבריאות – אנחנו חייבים להגיע להכרעה על מנת שנוכל לבנות שני בתי חולים בצפון ובדרום. להוסיף אלפי תקנים למיטות, לרופאים ולאחיות. לצמצם את התורים הבלתי נסבלים בבתי החולים ובמערכת הרפואית. לטפל בתופעות כמו השיעור הגבוה של חולי סרטן בחיפה, או חלוקת התרופות ללא תוקף לחולי סרטן בבית החולים רמב"ם."

"אנחנו מוכרחים להגיע להכרעה, כדי להזניק את מערכת החינוך שלנו קדימה. אנחנו חייבים להתאים אותה למאה העשרים ואחת, ולתת יחס מכבד ומכובד למורים שמחנכים את הילדים שלנו. אנחנו מוכרחים להגיע להכרעה, כדי לקדם את פינוי התעשיות המזהמות מאזור מפרץ חיפה, וכדי לצמצם משמעותית את זיהום האוויר באזור הזה." אמר גנץ והבטיח, "הממשלה שאקים תגביר את האכיפה, תחזק את השקיפות ותחזיר את האמון בממשלה שלכם, בממשלה שלנו, בכל מה שנוגע לדליפות רעלים ולהגנת הסביבה. אנחנו חייבים להגיע להכרעה כדי לשמור על חופי הים שלנו ועל שמורות הטבע. אנחנו חייבים להגיע להכרעה כדי לפתור את בעיות התחבורה הקשות את זה נעשה את זה באמצעות שיפור התשתיות ושדרוג התחבורה הציבורית והתאמתה לצרכי אזרחי מדינת ישראל. ומעל הכל, ובעיקר, אנחנו חייבים הכרעה, כדי להפסיק את השיסוי וההסתה."

צילום: אלעד מלכה

"להתחיל בפעולה ממשית לריפוי והחלמה של החברה הישראלית. יש פה מספיק אור ואני מסוגל להסתכל לכל אחת ואחד מכם בעיניים, ומבטיח לכם שנמצא את המכנה המשותף, כדי לפעול למען כל אזרחי מדינת ישראל. אנחנו חייבים הכרעה – כי מדינת ישראל חייבת להתקדם. עכשיו אתם בטח שואלים, מה זאת הכרעה ברורה? הכרעה ברורה היא ניצחון גדול, ובפער משמעותי מהליכוד." ציין.

לסיכום אמר גנץ, "אני רוצה לומר לכם באמת כמה מילים מעומק הלב: אני, ביחד עם החברים שלי, מסתובב המון בשטח, פוגש אלפים מכם. שומע עוד ועוד ישראלים שהצביעו בעבר לליכוד – נמאס להם. נמאס להם מהסיאוב, נמאס להם מהשחיתות, נמאס להם מהשיסוי, נמאס להם מהניסיונות להפריד כדי למשול.
הם מוכנים להצטלם, להצהיר ולהתנדב כדי לעזור לכחול-לבן לנצח בבחירות. עכשיו זה הזמן שלנו, זה הזמן שלכם: לדבר עם ההורים והאחים והילדים, לשכנע את השכנים, לתלות עוד שלטים, לשתף ברשתות. נפגשתי בזמנו עם אנשים קרובים ליצחק רבין ז"ל, והם באו לדבר איתי על תקן מה שהם ראו אותו כממשיך דרכו, וזו הייתה מחמאה ענקית, והם שאלו אותי איך אנחנו יכולים לעזור לך, ואמרתי להם מה שאני אומר לכם, פשוט תביאו עוד ועוד אנשים, תביאו את כולם. אתם מכירים את הסביבה שלכם ואתם צריכים להביא את כולם. "זה ככה קרוב". בואו ננצח!"

צילום: אלעד מלכה

Back to top button