צרכנות

השקעות ברומניה

ישראלים רבים אוהבים להשקיע ברומניה. יש לכך סיבות רבות: החל מהיחסים הטובים בין המדינות והסכם המיסוי הכפול בין המדינות, דרך אפשרויות ההשקעה המגוונות, מחירי הנדל"ן הנמוכים אל מול התשואה הגבוהה וכמובן הקרבה של המדינה אלינו (רק שעתיים וחצי טיסה) המאפשרים לנו להגיע אל המקום ולבחון את ההשקעה המיועדת שלנו מקרוב.

יתרונות נוספים לביצוע השקעות ברומניה:

  • המדינה מכילה הרבה בתי קזינו הנחשבים למוקד משיכה תיירותי חשוב.
  • במדינה אתרי סקי וכן אטרקציות רבות אחרות המושכות גם כן תיירים מכל העולם.
  • השטח של רומניה הוא עצום ויש אינספור הזדמנויות השקעה בנדל"ן קיים או ברכישת שטח ובנייה במקום.
  • המדינה מעודדת משקיעים זרים עם הטבות מיסוי ואישור ביורוקרטים מהירים. כמו כן המדינה מעודדת סטודנטים רבים מכל העולם לבוא וללמוד במדינה בתנאים נוחים (מה שמגדיל את הביקוש לדירות סטודנטים וכן לחשיפה ואהבה למדינה ועוזר להתפתחות שלה).
  • המדינה מסייעת בערבות מדינה לכל אזרח רומני ומאמינה שכל אזרח כזה רשאי לרכוש לפחות דירה אחת כזו בחייב. על כן היא מסייעת בערבות מדינה להלוואה מהבנק לטווח ארוך (מקביל למשכנתא שלנו) עד גובה סכום מסוים שיספיק לדירה קטנה שאמורה להספיק לזוגות צעירים ואפילו כולל ילד אחד.
  • מחירי נדל"ן נמוכים אל מול תשואה גבוהה ביחס לישראל. ההשקעה כוללת עלייה בשווי הנכס באחוזים יפים מדי שנה.

באיזה סוג נדל"ן כדאי להשקיע ברומניה?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אנו מוציאים ישראלים רבים המשקיעים בנדל"ן ברומניה. העובדה כי השקעות ברומניה הן פופולריות ומשתלמות מאוד גם יזמים ישראלים חדשים, עם מעט כסף להשקעה, מוצאים ברומניה יעד אטרקטיבי להשקעה וזאת לצד ענק טייקון המשקיעים עשרות מיליונים ויותר בבניית נכסים חדשים במדינה וכן שדרוג נכסים קודמים. יש העדיפים להשקיע בדיור (בעיקר דירות קטנות למשפחות רומניות ו/או סטודנטים המגיעים ללמוד במדינה) ויש המעדיפים להשקיע בנדל"ן מסחרי, אחרים בשטחים חקלאיים ועוד. אין ספק כי הנדל"ן למגורים ברומניה עשוי להיות הכי מבוקש ומשתלם ובמיוחד אם אין לכם מספיק ניסיון בתחום כדאי ללכת בכיוון הזה.

עבודה עם חברת ניהול:

השקעת נדל"ן ברומניה מצריכה התעסקות ביורוקרטית כמו בכל מקום, אולם עבור חברת ניהול מנוסה המכירה כבר את הנפשות הפועלות, החוקים במדינה, ההטבות של המדינה למשקיעים והאזורים החמים שכדאי להשקיע בהם – זה ללא ספק פיס או קייק. לכן, אם אתם רוצים לבצע השקעות ברומניה בצורה חכמה היעזרו בחברת ניהול מקצועית ומנוסה, עדיף ישראלית, הפעילה מאוד במקום ומנהלת את הנכסים שלה ושל לקוחותיה. כך תהיו בראש שקט.

Back to top button