צרכנות

שחקנים ישראלים שמצליחים בסדרות חו"ל

בשנים האחרונות אנו שומעים על ישראלים רבים הזוכים להצלחה כבירה בסדרות שונות המצולמות בחו"ל, בעיקר בארצות הברית אך לא רק. כולם מכירים את ההצלחה של שחקנים ושחקניות כמו מארק איווניר, מורן אטיאס, ליאור רז ועוד. הכנו עבורכם כתבה על שחקנים ישראלים שמצליחים בגדול בסדרות חו"ל.

רגע לפני שאנו מרחיבים את המידע על השחקנים המצליחים, אנו מציעים לכם לחפש סדרות מומלצות בהן השחקנים מככבים, ולבטח תיהנו מבינג' מהנה בערב חורפי וסגרירי. את הסדרות השונות תוכלו למצוא בשירותי הסטרימינג השונים ובספריות ה-VOD, בהתאם לשירותי הטלוויזיה שיש לכם בבית.

מארק איווניר

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מארק איווניר הוא שחקן מצליח שרבים מהישראלים לא מכירים אותו. איווניר, בן 54, חי בלוס אנג'לס עם אשתו מאיה, ולזוג יש שתי בנות וכלבה בשם אניטה. איווניר נולד בעיר צ'רנוביץ שבברית המועצות לשעבר, כיום אוקראינה, עלה לישראל בשנת 1972, למד ליצנות בפריז ולאחר מכן למד משחק בבית הספר ניסן נתיב. הוא שיחק בקאמרי, באופרה הישראלית ובתיאטרון גשר. רבים זוכרים אותו כדורון – המורה למשחק בסדרה "עניין של זמן".

בשנות השלושים לחייו למד משחק בלונדון והשתתף בשני סרטים, לאחר מספר שנים המשפחה עברה ללוס אנג'לס ואיווניר החל לפתח את הקריירה הבינלאומית שלו. בין היתר הוא השתתף בסרטים כמו "נשר הברזל 2", "רשימת שינדלר" ו"טרמינל". כמו כן, הוא כיכב בסדרות איכותיות כגון: "מונק", "בית הבובות", "CSI", "היחידה", "בארי"ועוד.

מורן אטיאס

מורן אטיאס נולדה בחיפה בשנת 1981, היא דוגמנית מוכרת, מנחת טלוויזיה מצליחה ושחקנית. במשך שנים ארוכות התגוררה אטיאס באיטליה ובמקביל לקריירת הדוגמנות החלה להנחות תוכניות טלוויזיה. בין היתר היא שיחקה בסרטים כמו "ימים של אהבה", "אם הדמעות", "שלושת הימים הבאים" ועוד. כמו כן, היא השתתפה בסדרות רבות בחו"ל כמו "התרסקות", "הרודן", "המתמחה" ו"הכפר".

ענבר לביא

ענבר לביא נולדה ברמת גן בשנת 1986, היא שחקנית טלוויזיה וקולנוע בעלת קריירה בינלאומית. בישראל היא פחות מוכרת אך בחו"ל היא זוכה להצלחה כבירה ולהערכה רבה. לביא עברה בגיל 17 לארצות הברית, למדה משחק בבית הספר על שם לי שטרסברג והחלה להופיע בסדרות טלוויזיה הוליוודיות מוכרות כמו "הלוחשת לרוחות", "המלאכיות של צ'רלי", "הפמליה", "CSI Miami", "לוציפר" ועוד.

אלונה טל

אלונה טל נולדה בהרצליה בשנת 1983, היא שחקנית טלוויזיה וקולנוע בעלת קריירה בינלאומית מרשימה. לבטח אתם מכירים אותה מסדרת הטלוויזיה הישראלית "הפיג'מות". בשנת 2003 עברה לניו יורק ובהמשך ללוס אנג'לס, שם החלה לפתח קריירה בינלאומית והשתתפה בסדרות טלוויזיה כמו "אריות הים", "על טבעי", "סוכן מחוק" ועוד.

יעל גרובגלס

יעל גרובגלס נולדה בפריז בשנת 1984 ועלתה לישראל בגיל שנתיים עם הוריה. גרובגלס פצחה בקריירת דוגמנות, בהמשך השתתפה בסדרות טלוויזיה ישראליות ובמחזות שונים, ב-2013 החלה להשתתף בסדרות בחו"ל כמו "הבחירה", "ממלכה", "האקסית המטורפת" ו"ג'ין הבתולה".

Back to top button