מבזקיםפוליטי / מדיני

אשכנזי: מיד אחרי שננצח נקים ועדת חקירה ממלכתית לפרשת הצוללות

יו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ, הגיע הערב (רביעי) לכנס בכפר סבא אליו הצטרף חבר הנהגת כחול לבן, רא"ל (במיל') ח" כ גבי אשכנזי.

בנוגע למצב בעוטף עזה אמר גנץ: "אנחנו נקפיד שלנצח ישראל תהיה הכי חזקה – זה המקצוע שלנו. זה מה שאנחנו יודעים לעשות. ברצועת עזה- אנחנו מתכוונים לעשות אחד משניים: או הסדרה מיידית שקט מוחלט והשבת הבנים או הכרעה צבאית עד כדי הורדת שלטון החמאס. נדאג לשקט מוחלט לתושבי הדרום. לא פחות מזה."

צילום: אלעד מלכה

בנוגע למצב מערכת הבריאות אמר גנץ כי "מערכת הבריאות לא מאוזנת ונמצאת במצב חולני. יש צוותים נהדרים ומסורים, אבל המערכת לא מאוזנת בהיקף שלה, בפריסה שלה וביכולת שלה לתת שירות ראוי לאנשים. אנחנו נקים שני בתי חולים בצפון ובדרום, נוסיף תקנים לרופאים וצוותים רפואיים ואני אומר לכם תוך עשר שנים לא יהיו לנו רק הרופאים הטובים במזרח התיכון אלא את מערכת הבריאות הטובה ביותר במזרח התיכון. כדי שזה יקרה, אני מתכוון ששר הבריאות יהיה קרוב אלי, מכחול לבן".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אשכנזי התייחס לפרשת הצוללות ואמר כי "מיד אחרי שננצח נקים ועדת חקירה ממלכתית לבדוק איך הגיעו צוללות תקיפה למצרים בלי ליידע את שר הביטחון והרמטכ"ל."

רא"ל (מיל') ח"כ גבי אשכנזי

בנוגע להבאת קולות מהימין ציין כי "גם בליכוד מבינים שאנחנו לקראת סיומו של עידן, הם מבינים שיש להם ראש ממשלה שלא רק שקבעו איפה הוא נשפט אלא גם מי השופטים שלו וחושבים שראש ממשלה לא יכול לשבת בבוקר על ספסל הנאשמים במקום להתכונן לדיונים עם הרמטכ"ל ולהשתתף בדיוני קבינט. הם יודעים שאנחנו יודעים לעשות את השינוי הזה.".

בנוגע להעברת שטחי המשולש בתוכנית טראמפ אמר אשכנזי: "אנחנו לא מדברים לערבים כמו שנתניהו מדבר אליהם- אנחנו מדברים איתם. אמרנו שזה לא יקרה נקודה. יש לנו מחלוקת עם ההנהגה הפוליטית של הערבים, אבל האזרחים הם שווי זכויות. לדעתי זה גימיק שמישהו שם כדי לפתות את ליברמן במתווה."

צילום: אלעד מלכה

Back to top button