צרכנות

גם עסקים קטנים צריכים עזרה עם התזרים

עצם זה שהעסק שלכם קטן זה לא אומר שההוצאות שלו אינן גבוהות. כאשר אנחנו מדברים על עסקים קטנים אפשר להגיע למחזוריות של למעלה מ 100,000 שקלים בחודש. חשוב להבין, הלוואות לעסקים קטנים יכולות להציל את העסק מקריסה. כאשר עסק קורס, בין אם קטן או גדול, הריביות הנצברות והחובות העצומים יכולים להגיע למיליוני שקלים.

 

מתי מומלץ לעסק קטן לבקש הלוואה?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יש מספר דברים שעבורם תצטרכו לבקש הלוואות לעסקים קטנים דרך הבנק או דרך גוף חוץ בנקאי אחר. הראשון הוא פתיחת העסק, על אף שמדובר בהקמת עסק קטן, הסכום ההתחלתי של פתיחת העסק יכול להגיע לחצי מיליון שקלים. כמובן, זה נתון המשתנה מעסק לעסק. עוד סיבה ללקיחת הלוואה יכול להיות לשם שדרוג העסק, בין אם מדובר על חידוש המקום והנראות שלו ובין אם מדובר על מעבר למקום חדש ואסטרטגי יותר. מצד שני, בקשת הלוואה לצורך שיווק רשתי היא פחות נפוצה ופחות משתלמת. כמובן, יש לצפות מבעוד מועד אם ההכנסות של העסק לא תואמות את ההוצאות, במקרים כאלה יש להיעזר ביועץ עסקי ולקחת הלוואה כדי שהגירעון לא יגדל והריביות לא יצמחו.

 

הלוואות לעסקים קטנים – אל מי פונים?

יש מספר גופים שיכולים להעניק לכם את שירות ההלוואות לעסקים קטנים.

  • הלוואה דרך הבנק – המקום המשתלם ביותר, עם התנאים הטובים ביותר יהיה דרך הבנק שלכם ברוב המקרים. בבנק הריביות יהיו הכי נמוכות, הבנק מכיר את כל העבר שלכם שזה יכול להוות יתרון עבורכם, ומצד שני זה גם יכול להיות חיסרון עבורכם. הדבר תלוי בעבר שלכם. חשוב להדגיש, לקבל הלוואה דרך הבנק היא קשה יותר מאשר מקורות אחרים.
  • הלוואה דרך מקורות אחרים – תוכלו לבחור בגופים אחרים מהם תוכלו לבקש הלוואות לעסקים קטנים, כמו חברות האשראי, קופות גמל ועוד… היתרון המשמעותי שיש בבקשת הלוואה דרך מקורות אלה הוא הזמינות והמהירות מהרגע בו ביקשתם את ההלוואה ועד שהיא מגיעה לחשבון הבנק שלכם. הלוואות עבור עסקים קטנים יהיו לרוב הלוואות אונליין והלוואה מיידית. יש לדעת, הלוואות כאלה הן בעלות ריביות גבוהות מאוד, ניתן לבקש הלוואה של עד 100,000 שקלים וצריך להחזיר את הלוואה כולל הריבית עד 5 שנים או עד פרק זמן קצר יותר אותו תבחרו. ההבדל בריביות בין הבנק ובין הגופים החוץ בנקאיים הוא לא עצום… לרוב מדובר על אחוז בודד או שני אחוזים.

זכרו!

הלוואות לעסקים קטנים יהיו לרוב הלוואות עם ריביות גבוהות. כל עוד אתם עם עבר בנקאי תקין, תוכלו לקבל הקלות, כמו כן, אם יש ברשותכם נכס כלשהו, מומלץ לציין זאת כדי להפחית את אחוזי הריבית. על אף שמדובר על ריביות גבוהות, הלוואות אלה יכולות להציל את העסק שלכם בזמינות שלה.

אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

Back to top button