חדשות הארץמבזקים

העיתונאי אראל סג"ל הושעה מתאגיד השידור הציבורי "כאן"

העיתונאי ואיש התקשורת, אראל סג"ל הושעה הערב (חמישי) מתאגיד השידור הציבורי "כאן" לאחר שהשתתף בסרטון תעמולת בחירות בו נראה עם חבריו שמעון ריקלין וינון מגל שרים יחד עם יו"ר הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו.

כתב "דה מרקר", נתי טוקר דיווח כי "אראל סג"ל הושעה מתאגיד השידור כאן עד לבירור העניין, וזאת בשל סרטון "ביבי והשופרות"."

מחטיבת החדשות בתאגיד נמסר כי "הסרטון מהווה לכאורה עבירה על כללי האתיקה של התאגיד, שאוסרים על השתתפות בתעמולת בחירות. סג״ל הושעה עד לבירור העניין".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

‏ראש הממשלה נתניהו אמר בכנס הליכוד באור יהודה כי "אראל סגל שניגן איתי את ״שבחי ירושלים״ הושעה מהתאגיד – איזו בושה. בתאגיד הם אף פעם לא אומרים שיש להם אהדה לשמאל. איזו בדיחה. בושה. אני יודע שאתם כמוני משבחים את ירושלים".

מארגון בצלמו נמסר בתגובה על השעיית סג"ל כי "רק החודש חתם התאגיד על חוזה מנופח עם עינת וייצמן שקוראת פומבי לחרם על ישראל. ומארגנת אירועי תמיכה בטרור כפי שקבע היועץ המשפטי לממשלה. הצאגיד קבוע מארח פעילי שמאל קיצוני פעילי חרם ועוד. אך מסרב בעקביות להשמיע את הצד השני. חייבים לסגור מיידית את התאגיד. ובינתיים נפעל להחזיר מיידית את אראל סגל כולל פניה למבקר המדינה לבדוק מה קורה התאגיד."

ממפלגת 'ימינה' נמסר בתגובה "הזוי. שנים שלהקה תקשורתית חד מימדית אומרת את אותם מסרים, מחבקת ומלטפת את מי שיקר לה ואת מי שחפצים ביקרו והכל גלוי וידוע. וכלום. לא השעיות, לא נזיפות ולא ביקורות. עיתונאי ימני שר ׳שבחי ירושלים׳ עם ראש הממשלה – מושעה מיידית מעבודתו. בושה."

ינון מגל הגיב להשעיית סג"ל: "לפטר,לפטר,לפטר… איזה אפסים. שרנו שיר לשבת והם קופצים בהתניות פבלוביות צאו ולמדו על עיתונאי השמאל שבקמפיין מתמשך למען השמאל. ותגידו, אתם לא הצד שאמור לשמור על חופש הביטוי? אין גבול לצביעות ועוד מדברים על תועמלנים".

שמעון ריקלין הגיב ואמר כי "ביום יום אומרים שאנחנו: מפלגים, מסיתים, פוגעים, אז הלכנו לשיר לכבוד שבת וירושלים. והרשת גועשת ואראל הושעה כי שרנו עם ראש הממשלה שיר לשבת. אז יכול להיות שכל האשמות נגדנו על סגנון זה תירוץ. ובלב באמת חלק מהפיד פשוט משתגע משירה לשבת וירושלים וזה מדהים אותי עד כמה הם שונאים".

Back to top button