מבזקיםתאונות עבודה

תאונת עבודה מזעזעת: נפל על ברזלים שננעצו בראשו, מצבו קשה

שלושה צוותי חילוץ והצלה וצוות מיחידת יל"מ (יחידה לחילוצים מיוחדים) בית שמש פעלו לפני זמן קצר (שישי) לחילוץ פועל בן 46 שנפל מגובה של כ-4 מטר על ברזלים שננעצו בראשו, בבית פרטי בשיפוצים, באבו גוש.

לוחמי האש בעזרת כלים ייעודים ובשיתוף פעולה עם גורמי הרפואה, חתכו את הברזלים ובסיום הפעולות העבירו את הפצוע לגורמי הרפואה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע חובשי איחוד הצלה העניקו לו טיפול רפואי והוא פונה לאחר מכן לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשמצבו קשה, מורדם ומונשם, עם חבלות חודרות בראש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פאראמדיק מד"א פאדי דקידק סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו גבר בשנות הארבעים בהכרה, הוא נלכד בין ברזלים של יסודות הבניין וסיפרו לנו שהוא נפל מגובה של כ -4 מטר, הענקנו לו טיפול רפואי מציל תוך שהכבאים מחלצים אותו. הרדמנו והנשמנו אותו ופינינו בדחיפות לבית החולים, כשמצבו קשה ויציב."

יחיאל שטרן ודודי ורטהיימר חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "כשהגענו למקום באמבולנס של איחוד הצלה נתקלנו בפצוע ששיפודי ברזל ננעצו בראשו לאחר שנפל תוך כדי עבודות יציקה בחצר מבנה. הענקנו לו סיוע ראשוני עד להגעת צוותי כיבוי שניסרו את שיפודי הברזל ולאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול בבית החולים בירושלים".

צילום: דוברות כבאות והצלה בית שמש
צילום: דוברות כבאות והצלה בית שמש

Back to top button