צרכנות

קולקציות התכשיטים של פנדורה

מותג התכשיטים פנדורה מציע לוקים מסנוורים עם תכשיטים שעוצבו לפי מגמות הזמן בטביעת החותם של פנדורה. הקולקציות מציעות מגוון סגנונות של תכשיטים לפי בחירה, שכל קולקציה היא עולם ומלואו של אפשרויות מעוצבות. לפניכם סקירה קצרה של המוטיבים הבולטים בקולקציות התכשיטים.

קולקציית Pandora Me
קולקציה זו מבוססת על אייקונים וסמלים בהתאמה אישית ממבחר מסחרר של דמויות אהובות, כך שכל אחת יכולה לייצר במיקס אנד מאץ' את הלוק המועדף עליה. הקולקציה מטיבה לבטא את המושג גירל פאוור – מלאת כריזמה, עוצמתית ובטוחה בעצמה. כך למשל, מככבים בקולקציה תכשיטים דוגמת תליוני כסף עם מגוון סמלים אהובים מפרחים ססגוניים דרך כתרים ועד כוכבים, יהלומים, חד קרן, עוגן וסמיילי, ברק וסימן שאלה. כמו כן, צמידי כסף בנגל אהובים וצידי לינקים במראה עדכני. היופי הוא שאפשר להחליף את הצ'ארמס לכל צמיד או שרשרת כך שתמיד תוכלו להמציא את התכשיט מראה מרענן.

קולקציית REFLEXIONS
מוזמנות להכיר את הטאץ' הייחודי המחודש של צמידי פנדורה האהובים עכשיו השתקפות מסוג אחר. צמידים ברוז וכסף סטרלינג בציפוי זהב 18 קראט קריצה אלגנטית מרשימה במרקמים מיוחדים וגוונים מתכתיים מרהיבים. כמו כן, קליפסים במוטיבים משתנים: מבחר לבבות, אלמנטים של חורף כמו פתיתי שלג ונטיפי קרח, שרשרת ביטחון, אותיות (כך שתוכלו להרכיב את שמותיכן), פרפרים ססגוניים, חיפושית מקסימה, פפיון מדוגם וצמידים מרקמים מפתיעים ומעניינים בין אם שכבות ובין אם רצועות. לשלב ולהתרגש, כל פעם מחדש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קולקציית Disney
אי אפשר שלא להתאהב בדמויות המופלאות של דיסני שיחברו אתכם ישירות לעולם האגדות. כאן המציאות עולה על כל דמיון עם ניצוצות שיש רק באגדות – תליונים וצ'ארמס בהשראת המוטיבים וגיבורי העל של דיסני כמו למשל, קריסטל חורף מנצנץ של פרוזן, פו הדב בגרסת כריסמס, המזחלת של מיקי ומיני מאוס, סימבה מלך האריות מכסף, שרשראות תליון בהשראת הביגוד של כוכבות דיסני כמו למשל, השמלה של רפונזל או השמלה של אורורה וכן מוטיבים מהסרטים המפורסמים כמו  אריאל והצדפה ואפילו המשאלה של סינדרלה, הפנים האהובות של מיקי ומיני מאוס, התפוח של שלגייה וכמו כן, טבעות כסף וצמידים המתכתבים עם עולמו של וולט דיסני.

קולקציית SHINE
התכשיטים הללו מרהיבים ביופיים ומבוססים על כסף סטרלינג בציפוי של זהב 18 קראט מעיצובים בהשראת חיק הטבע ועד הפרטים הקטנים והמסתוריים. מוזמנות לגלות את ההיילייטים של הקולקציה כמו למשל: שרשרת משאלה קורנת, תליונים מוזהבים בשלל מוטיבים כמו החץ של קופידון, חישוקים וכוכבים, דבורת הדבש, חותמת של לבבות, לבבות וגם דמויות מדיסני. יש כאן שילובים מרהיבים בין גרגרי דגן למניפת האהבה, חלת הדבש שלל ווריאציות ססגוניות, טבעות גיאומטריות ועם רקמת עלה, קווים מעוקלים, פסים אקזוטיים, כתר פרחים ועוד אפקטים מרשימים וכל זה עטוף בזוהר המוזהב.

קולקציית PANDORA ROSE
אי אפשר שלא להסתנוור מהרוז' הורדרד, הנאיבי והסמוק בסגנון מטאלי בוהק בקווים מודרניים עכשוויים בטאץ' חמים. הליין מציע את כל הטוב הזה ברוז' העל זמני: טבעת ריבועים פתוחה, לבבות מחוברים, זוויות גיאומטריות מפתיעת, כדור פורח, שרשרת עם מנעול, פפיון מתוק, כתרים אציליים, שרשרת ביטחון ואפילו תליון אמא ובת ופריחת המגנוליה. תוכלו לבחור מוטיבים מעוררי השראה או סמלים המסמלים קשר ייחודי וחזק בחייכם וצמידי קונספט רוז' שכל אחד מהם הוא פריט מופלא בפני עצמו ומשתלב בלוק הכולל וטבעות וינטאג', נוצצות עם זירקוניה ועוד.

חפשו בקולקציות של פנדורה את התכשיטים המועדפים וצרו לעצמכן הופעה כובשת.

Back to top button