בריאותמבזקים

הצערת עור הפנים בלייזר – המרכזים והטכנולוגיות המובילות

מהן טכנולוגיות הלייזר המתקדמות להצערת העור? כיצד מטפלות טכנולוגיות הלייזר בבעיות עור מורכבות? היכן ניתן לעבור את טיפולי הצערת העור האפקטיביים ביותר ללא צורך בניתוחים או הזרקות?

עורנו נתון לשינויים תמידיים. ככל שאנחנו מתבגרים, מאיצים השינויים בעור וזאת בעקבות גורמים שונים ביניהם: חשיפה לקרינת השמש הממושכת לאורך השנה, שינויים הורמונליים ותהליכי הזדקנות טבעיים הגורמים לעורנו להיראות עייף, נפול ולא אחיד. בשנים האחרונות, החליפו טכנולוגיות חדשות ומתקדמות את הטיפולים הפולשניים אותן נאלץ לעבור כל מי שביקש להיראות צעיר יותר כגון ניתוחים והזרקות כואבות. הטכנולוגיות החדשות, מאפשרות השגת תוצאות מושלמות של מיצוק העור, הצערת עור הפנים, החלקת קמטים וכן שיפור הגמישות והאלסטיות בעור. המומחים של אתר דוקטור חן, רשת המרכזים האסתטיים המובילה במדינה לטיפול הצערת עור הפנים בלייזר, סניפים ב: באר שבע, בני ברק, תל אביב, כפר סבא, רמת גן, אשדוד, קריית חיים, קריית מוצקין, חיפה, עפולה, חצור הגלילית, ראשון לציון, אריאל ,נתניה מאפשרים לכם להשיג תוצאות מושלמות באמצעות טכנולוגיות הלייזר המתקדמות ביותר בעולם.

הצערת עור הפנים במכשיר לייזר פוטונה 4D

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

טכנולוגיית פוטונה 4D מאפשרת להחליף את הטכנולוגיות הפולשניות בהן נעשה שימוש בעבר הלא רחוק לצורך הצערת עור הפנים ביניהן ניתוחים כירורגים והזרקות. מהיום, אפשר ליהנות מתוצאות של מראה פנים חלקות וללא קמטים, מרקם עור מוצק ורענן ללא כאבים וללא צורך בזמן החלמה. יתרונה הבולט של טכנולוגיית פוטונה 4D היא שילובן של ארבע טכנולוגיות לייזר להצערת עור הפנים לתוצאות מושלמות. המומחים של רשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן, יאבחנו אתכם על פי סוג העור ומצבו וימליצו על מספר הטיפולים הדרוש לכם לצורך הגעה לתוצאות אופטימליות. לרוב, נדרשים בין שניים לארבעה טיפולים (במרווחי טיפול של חודש עד חודש וחצי, זהו פרק הזמן הדרוש ליצירת קולגן להנעת התחדשות והצערת העור.)

FOTONA 4D טכנולוגיה מובילה ליופי של תוצאות

טכנולוגיית FOTONA 4D היא הטיפול הייחודי והמתקדם בעולם לחידוש, ריענון, הצערה והחלקת קמטים המביא לתוצאות הטובות בעולם בתוך זמן קצר. הטיפול מחדש את עור הפנים וממריץ את קצב ייצור הקולגן והסקרטין. הטיפול נעשה באמצעות צריבה מבוקרת של נקודות מיקרוסקופיות על גבי העור עד לשכבת הדרמיס. כתוצאה מכך, העור מתקלף ושכבתו התחתונה מתחילה לייצר עוד ועוד תאים חדשים. העור מתחדש וממלא את הקמטים למראה חלק וזוהר מתמיד. התוצאות המדהימות מושגות הודות לשיטת הפוטו-רג'ובניישן (אנרגיית אור IPL) היוצרת חימום עמוק של שכבת הדרמיס והקולגן הגורם להמרצה וחידוש העור בצורה טבעית.

4 ידיות למקסימום תוצאות

טכנולוגית FOTONA 4D משלבת מספר ידיות אשר לכל אחת מהן אורך גל שונה המותאם לסוגי העור השונים. שילוב של עוצמה, דיוק ומערכת קירור חדישה ומתקדמת העובדת בתדרים מבוקרים השומרים על העור, מרעננים ומחדשים את התאים, מאפשרת הסרת קמטוטים וקבלת עור זוהר וצעיר. הטיפול הוכח במחקרים קליניים כמתקדם, היעיל והאפקטיבי ביותר בתחום הצערת העור.

כל היתרונות של טיפול בטכנולוגיית FOTONA 4D

-הטיפול מאפשר שליטה מדויקת על עומק החדירה לשכבות העור העמוקות כפי שלא היה ניתן בעבר ובכך חוסך את הצורך בטיפולים כירורגיים פולשניים.
-שילוב של 4 אפקטים בטיפול אחד: SMOOTH,FRAC3,PIANO,SUPERFICIAL שילוב ארבעת השיטות, נחשב פריצת דרך טכנולוגית בתחום הצערת העור ומלחמה בסימני הגיל.
-השגת תוצאות אופטימליות תוך זמן קצר תוך טיפול אחד או שניים.
-פעילות במקטעים – טיפול ממוקד רק באזור הספציפי הדורש טיפול ומשאיר מקטעי עור מסביב, העוזרים בתהליך ריפוי והתחדשות העור.
-טיפול לייזר לא פולשני וללא כאבים
-הטיפול מתבצע על ידי צוות המומחים בהצערת העור של רשת אתר דוקטור חן בפריסה ארצית.

חידוש והצערת העור בטכנולוגית PICOWAY

רשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן, מביאה אליכם את הטכנולוגיות החדשניות והמובילות בעולם בתחום הצערת עור הפנים בלייזר, מיצוק העור והחלקת קמטים. טכנולוגית PICOWAY מאפשרת יצירת טיפול ייחודי לחידוש והצערת העור ללא צורך בהתערבות כירורגית. הטיפול מעניק לעור מראה צעיר, אחיד, חלק ורענן, אינו כרוך בכאבים ואינו דורש זמן החלמה. תוצאות הטיפול ב-PICOWAY הן: הפחתה משמעותית של קמטוטים, טשטוש צלקות ביניהן צלקות שנגרמו מאקנה, טיפול בפיגמנטציה, שיפור וחידוש מראה העור והענקת מראה זוהר.

טכנולוגיית PICOWAY טיפול מהיר לתוצאות מושלמות

טכנולוגיית PICOWAY מבוססת על אפקט פוטו –אקוסטי (לייזר מהיר ללא חימום) המאפשר אפקטיביות גבוהה. מספר ידיות לייזר ייחודיות, מאפשרות טיפול בסוגי עור שונים והתאמה מדויקת לכל מטופל ומטופל. האזורים בהם מתקבלות התוצאות הטובות ביותר בטיפול באמצעות PICOWAY הם הפנים, הצוואר והמחשוף. הטיפול מחדש את העור באזור המטופל באמצעות קרן לייזר המיוצרת בעוצמה הגדולה פי 1000 מטכנולוגיות לייזר אחרות. קרני הלייזר מתחלקות ל-100 קרניים שוות המטפלות בעור הפנים. אפקט זה מאפשר את הטיפול האפקטיבי והמדויק ביותר.

כל היתרונות של טכנולוגיית הלייזר PICOWAY

-טכנולוגיה פורצת דרך ללא התערבות כירורגית
-מעניקה לעור מראה חלק, צעיר, מתוח וזוהר ללא כאב וללא צורך בזמן החלמה
-הטיפול מסייע להעלמת פיגמנטציה, קמטים, קמטוטים וחטטי אקנה.
-טיפול באמצעות אפקט פוטו- אקוסטי לטיפול מדויק ואפקטיבי בשכבת העור העליונה
-מתאים לסוגי עור שונים ודרישות שונות של המטופל
-תוצאות ניכרות לעין של הפחתה משמעותית בקמטים, הפחתה וטשטוש צלקות, שיפור וחידוש מראה עור הפנים, החלקת העור ומיצוקו והחזרת האלסטיות.
-הטיפול מתבצע על ידי המומחים של רשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן
טיפולי לייזר מתקדמים נוספים להצערת העור ברשת אתר דוקטור חן
המומחים של אתר דוקטור חן מטפלים במצבי עור שונים באמצעות טכנולוגיות לייזר מתקדמות בהתאמה מלאה למצב של כל מטופל ומטופל לצורך השגת תוצאות מושלמות.

לייזר CO2

טכנולוגיה המאפשרת טיפול עמוק לעור הפנים. הטיפול העמוק מלווה בתופעות לוואי המתבטאות באדמומיות ואף נפיחויות לאחר הטיפול. לכן, טכנולוגיה זו מתאימה למקרים קשים בלבד כגון : קמטים עמוקים, צלקות אקנה עמוקות, פיגמנטציה קשה ועוד. טכנולוגיית לייזר CO2 מחליפה את הצורך בפילינג כימי אשר היה נהוג בעבר והביא עמו תופעות לוואי קשות.

טיפול IPL

זהו טיפול המתבצע באמצעות קרני אור בעלות אורכי גל שונים המאפשרות חדירה אל שכבת העור העליונה ופירוק הפיגמנט. מכשיר זה מתאים לטיפולים של הסרת פיגמנטציה, טשטוש והעלמת אקנה וכלי דם מורחבים. המכשיר העדין מאפשר טיפולים באזורים קטנים כגון: צדי האף, הגבות והעפעפיים.

לייזר RESURFX

מכשיר בעל אורך גל מדויק החודר לשכבת העור הפנימית ומאפשר טיפול ממוקד ועוצמתי. הטיפול נועד בעיקר לצורך שיפור מרקם העור במצבים של כתמי עור וצלקות אקנה ומצבי חומרה שונים בעור.

רוצים להשיב לעורכם את המראה המוצק, האחיד והזוהר? זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ ללא התחייבות עם המומחים של אתר דוקטור חן בכל אחד מהמרכזים האסתטיים ברחבי הארץ ולקבל את כל ההדרכה והמידע אודות הצערת עור הפנים בטכנולוגיות הלייזר המתקדמות בעולם ללא צורך בסכיני מנתחים או מזרקים אלא בתהליך התחדשות טבעית של ייצור קולגן ואלסטין המחזירים את עור הפנים שלכם למראה צעיר, חלק ורענן.

——
המידע בכתבה זו אינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי או רפואי בנושא. תוכן הכתבה מטרתו לספק מידע בלבד ובשום מקרה אינו בגדר המלצה או עצה רפואית ו/או חוות דעת רפואית מקצועית.

Back to top button