מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ: מי שסוחר בביטחון המדינה לא יטפל בחמאס ולא בתושבים

יו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ נשא הערב (ראשון) דברים בכנס בקיבוץ עברון שליד נהריה ואמר "שמעתי לפני שנכנסתי, שחברי בלוק הקרח של נתניהו חזרו להחתים את עצמם על התחייבות לבחירות רביעיות. יש רק אדם אחד שרוצה בכך- נתניהו. החתימה שלהם על הצהרת הנאמנות התורנית לא שווה את הדף שעליו היא כתובה. לליכוד אין ממשלה עם נתניהו. אם כחול לבן תנצח בפער מנדטים גדול זה ימיס את בלוק הקרח והוא ינזל לו בין האצבעות. נקים ממשלה טובה לישראל. זה או כחול לבן בקלפיות- או בחירות רביעיות!"

צילום: אלעד מלכה

גנץ הוסיף כי "אנחנו נמצאים במציאות ביטחונית רגישה. גם בחמאס רואים איך ממנים כאן שר ביטחון כצ'ופר פוליטי ואז רצים לאנשי העוטף ומבטיחים להם הבטחות שווא. מי שסוחר בביטחון המדינה לא יטפל בחמאס ולא בתושבים. את החולשה והשקרים רואים גם בעזה. כראש ממשלה אפסיק את המשחקים, את הברברת, את ההדלפות ואחזיר את האחריות. נגיע להסדרה שכוללת את החזרת אורון, הדר, אברה והישאם או שנכריע צבאית את החמאס. עידן הטפטופים יסתיים."

"גם חיזבאללה שאי מכיר אותו מקרוב ושאר זרועות התמנון של איראן מריחים את הפחד, החולשה והבלבול. והיה ותפרוץ מלחמה אנחנו נדע להתמודד איתה. ועד שזה יקרה, ואני מקווה שיירחק היום, נדאג שיהיה לכם את המיגון הנדרש. ונשים סוף לעידן הדיבורים המיותרים." אמר גנץ והדגיש, "נדאג גם להסדרה קבועה של הטבות המס ונגבש תוכנית לפיתוח וקידום הצפון על ידי כל משרדי הממשלה. התוכנית הזו גובשה, תעודכן אחרי הבחירות וגם תמומש."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גנץ הצהיר כי "לכחול לבן יש תוכנית ארוכת טווח למדינת ישראל." לדבריו, "מדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה, שכמעט כל אזרחיה יתגוררו בין גדרה לחדרה. בשנת המאה למדינת ישראל, 2048, מחצית מאזרחי המדינה צריכים להתגורר בצפון ובדרום. כדי שזה יקרה, יש לנו עבודה רבה."

צילום: אלעד מלכה

Back to top button