מבזקיםצרכנות

צביעת דירה: המחיר המשתלם ביותר בחבילת הכל כלול בפריסה ארצית

בין אם אתם עוברים לדירה שרכשתם יד 2 ובין אם אתם שוקלים לערוך "מתיחת פנים קוסמטית" לבית הנוכחי שלכם, חשוב שתפנו אל חברה מקצועית, מנוסה ואמינה עם ניסיון רב ומוכח בתחום וכמובן, המלצות. חברה כזו, תאפשר לכם ליהנות מאיכות עבודה מושלמת הכוללת תיקונים קלים ואשר תעמוד בלוחות הזמנים עליהם סיכמתם. צביעת דירה היא לא משהו שאתם עושים בכל שנה ולכן, חשוב לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום שיציעו לכם לצד ביצוע עבודה בסטנדרטים גבוהים גם מחיר נוח בשקיפות מלאה וללא "הפתעות". עכשיו בחברת CARE 4 HOME מבצע לחודש הקרוב בלבד: צביעת דירה בכל מקום ברחבי הארץ במחירים אטרקטיביים וחסרי תקדים הכוללים צבע, ניקיון, תיקונים וריסוס.

CARE 4 HOME עבודה עם אחריות

הניסיון הרב של חברת CARE 4HOME מאפשר לה להציע לכם עבודה בסטנדרטים הגבוהים במיוחד במחיר משתלם כשהתשלום על העבודה מתבצע רק לאחר סיום העבודה ורק כשאתם, הלקוחות, הבעתם שביעות רצון מלאה מהעבודה שלנו למקסימום תחושת ביטחון ושקט נפשי וליופי של דירה הנראית משודרגת וחדשה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כל היתרונות של צביעת דירה עם חברת CARE4HOME

– מחירים אטרקטיביים – החברה מציעה מחירים חברי תקדים בתחום בשקיפות מלאה. (טבלה המופיעה באתר החברה מונעת כל סיכוי ל"הפתעות")

– עמידה בלוח זמנים – זמן העבודה של אנשי הצוות המיומנים שלנו, מותאם ללוח הזמנים שלך. ביום שסוכם, יגיע צוות מיוחד ויצבע את הדירה ביום אחד (תלוי בגודל הדירה)

– שימוש בחומרים איכותיים בלבד – אנחנו משתמשים אך ורק בצבע אקרילי מבית טמבור הנחשב לצבע הקירות היקר והטוב ביותר ומותאם בצורה מושלמת למזג האוויר בארץ.

– צביעת דירה במחיר הכל כלול – כל המחירים שלנו כוללים את הצבע עצמו, התיקונים, הניקיון והריסוס במתנה.

– שקיפות מלאה – המחיר שנקבע הוא המחיר שתשלמו!

– איכות עבודה – חברת CARE 4 HOME היא בעלת ניסיון של 20 שנה בצביעת דירות. הניסיון הרב, הופך את העבודה שלנו להכי איכותית שיש, עובדה המאפשרת לנו להציע לכם לשלם לנו בתום העבודה בלבד ורק לאחר שהבעתם שביעות רצון מלאה מהעבודה.

– המלצות – נשמח לשתף אתכם במאות המלצות שנכתבו עלינו על ידי לקוחות מרוצים כדי שתהיו שלמים ובטוחים עם הבחירה שלכם בנו.

צביעת דירה 2 חדרים – כולל תיקונים, צבע, ניקיון וריסוס מחיר רק 999 ₪

המומחים של CARE4HOME מציעים לכם מחיר חסר תקדים עבור צביעת דירה 2 חדרים הכוללת שימוש בצבע טמבור אקרילי ברמה הגבוהה ביותר עם עבודת צביעה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מבצעי החודש של צביעת דירה 2 חדרים כוללים: צבע סופרקריל של טמבור חינם, תיקונים וניקיון. המחיר כולל צביעת חדרי שירותים, אמבטיה, מטבח ומסדרון (דירה קומפלט). אנשי המקצוע המיומנים שלנו הם מהמקצועיים והמנוסים בתחום, עובדה המאפשרת לנו להעניק לכם אחריות מלאה על העבודה שלנו ולקבל את התשלום רק בתום העבודה ורק כאשר אתם מרוצים.

צביעת 3 חדרים – כולל תיקונים, צבע, ניקיון וריסוס מחיר רק 1,199 ₪

עכשיו במבצע לחודש הקרוב תוכלו ליהנות ממחיר חסר תקדים לצביעת דירת 3 חדרים באיכות ורמת גימור ללא פשרות עם עבודה מקצועית ואיכותית שתשדרג לכם את הבית. מבצעי החודש של צביעת דירה 3 חדרים כוללים: צבע אקרילי של טמבור חינם(סופרקריל הטוב ביותר) תיקונים וניקיון רק ב-1,199 ₪. המחיר כולל צביעת חדרי שירותים, אמבטיה, מסדרון ומטבח,( צביעת דירה קומפלט הכוללת את כל החללים בבית. )ניסיון של 20 שנה בצביעת דירות, הופך את אנשי המקצוע שלנו למובילים בתחומם ולכן, אנחנו מעניקים אחריות מלאה על העבודה שלנו ומתחייבים לצביעת דירה באיכות ובגימור חסר תקדים במחירים האטרקטיביים ביותר כשהתשלום נעשה רק לאחר שתביעו שביעות רצון מלאה מהתוצאה.

צביעת דירה 4 חדרים – כולל תיקונים, צבע, ניקוי וריסוס מחיר רק 1,499 ₪

חברת CARE4HOME מתחייבת לאיכות עבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר הנעשית רק בצבעי טמבור אקריליים ברמה הגבוהה בארץ וזאת, על מנת לאפשר לך ליהנות מדירה צבועה בצורה מושלמת במחיר האטרקטיבי ביותר. מוניטין של 20 שנה, מאפשר לנו להעניק לכם אחריות על העבודה ולקבל את התשלום רק לאחר תום הביצוע והבעת שביעות רצון מלאה של הלקוחות שלנו. מבצע החודש של צביעת דירה 4 חדרים כולל: צבע אקרילי של טמבור חינם (סופרקריל הטוב ביותר) תיקונים וניקיון הדירה רק ב-1,499 ₪ כשהמחיר כולל חדרי שירותים, אמבטיה, מטבח ומסדרון (צביעת דירה קומפלט). לעבודה עם החומרים הטובים ביותר, חוברים ידע מקצועי נרחב ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה המציעים סטנדרטים גבוהים של צביעה וגימור במחירים אטרקטיביים. אצלנו תוכלו ליהנות מכל סוגי עבודות הצבע וביניהן: צביעה אומנותית, ציפוי קירות דמוי שיש, טקסטורות שונות ומגוונות, עבודות צבע בהתזה ועוד.

צביעת דירה 5 חדרים – כולל תיקונים, צבע, ניקיון וריסוס מחיר רק ב-1,699 ₪

גם כשמדובר על צביעת דירה 5 חדרים, המקצוענים של CARE 4 HOME מציעים לך עבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר במחיר הנמוך ביותר. רק 1,699 ₪ לשדרוג הדירה שלכם הכולל צבע חינם (סופרקריל של טמבור) תיקונים וניקיון. במחיר כלולים גם חדרי השירותים, האמבטיה, המסדרון והמטבח ללא יוצא דופן.(דירה קומפלט) ניסיון של 20 שנה מבטיח לכם שבחרתם בחברה אמינה ומקצועית המאפשרת לנו לגבות את התשלום רק לאחר סיום העבודה והבעת שביעות רצון מלאה של הלקוחות שלנו. אצלנו תוכלו ליהנות ממגוון גדול של סגנונות צביעה ביניהם: צביעה אומנותית, שפכטל אומנותי, טיח צבעוני לקירות, עבודות צבע בהתזה, טקסטורות שונות ומגוונות לקיר ועוד. חברת CARE4HOME נותנת שירות בפריסה ארצית תוך עמידה בלוחות זמנים קפדניים אותם סיכמנו מראש מול הלקוח.
צביעת דירה לפסח – במחיר המשתלם ביותר!

המחירון של צביעת דירה בפסח הוא במחיר האטרקטיבי ביותר שכולל שדרוג מושלם של צביעת דירה לבית שלכם לקראת החג. המתבצע ע"י צבעים מיומנים ומקצועיים שישדרגו לכם את הבית בכמה רמות ויתנו לכם להיערך לקראת החג באווירה נעימה ומתחדשת.

רוצים לשדרג את הדירה בלי לקרוע את הכיס? זה הזמן ליצור קשר עם המומחים של CARE4HOME וליהנות מעבודת צביעת דירה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובמחיר הנמוך ביותר.

Back to top button