מבזקיםמשפטי/פלילי

הותר לפרסום: פוענח הרצח שאירע בפארק וולפסון בתל אביב

משטרת ישראל התירה לפרסום כי פענחה את רצח הגבר בן ה- 48 שארע לפני כשבועיים בפארק וולפסון בתל אביב ועצרה את שני החשודים במעשה שנמלטו מהזירה.

עם פקיעתו של צו איסור הפרסום שהטיל בית המשפט על הפרשה, הותר היום (שלישי) לפרסם כי משטרת ישראל פענחה הרצח שארע בפארק וולפסון בתל אביב לפני כשבועיים.

הנרצח, גבר בן 48 אב משפחה וסב, נורה בפארק וולפסון בת"א על ידי חשוד, בן 40 תושב תל אביב – בן משפחתו של הנרצח, כשהמניע לרצח סכסוך עסקי וכספי שנתגלע ביניהם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פי החשד, היורה הגיע בליווי חשוד נוסף בן 35 מפתח תקווה, ומייד לאחר ביצוע הרצח בפארק, נמלטו השניים מזירת האירוע ובהמשך אף השמידו את האקדח שבאמצעותו בוצע הרצח.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

חוקרי משטרת ישראל שהגיעו לזירה מייד לאחר הרצח, ביצעו פעולות מהירות לאיסוף ממצאים וראיות שהובילו כבר עוד באותו יום האירוע למעצרם של שני החשודים במעשה.

מהחקירה עולה כי בין הנרצח לחשוד היורה, שהינו בן משפחתו, התגלע סכסוך עסקי וכספי על רקע טענות של 'גניבת עבודות' אחד מהשני במהלכו נפגשו בפארק ובסופו כידוע לאחר דין ודברים נרצח המנוח ומשם נמלטו השניים.

מעצרם הוארך מעת לעת בבית המשפט ואתמול (שני) נעתר בית משפט השלום בתל אביב לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם של השניים בעשרה ימים נוספים עד לתאריך 26.2.20 יום רביעי.

מפקד תחנת משטרת השכונות בתל אביב, רפ"ק דודי מלכה מספר על החקירה:

Back to top button