חדשות הארץמבזקים

הותר לפרסום: עידו שגב נהרג בתאונת מטוסים באוסטרליה

הותר לפרסום כי הישראלי שנהרג בתאונת מטוסים באוסטרליה הוא עידו שגב, בן ה- 31. עידו תושב ערד במקור, טס לאוסטרליה לאחר שחרורו מצה"ל. הוא למד טיסה והחל לעבוד בחברת "Foxbat" כמדריך טיסה. במקביל הוא עסק המון בעולם הטיסנים שמאוד אהב ואף השתתף באליפויות בעולם.

ממשרד החוץ נמסר: "המקרה מוכר ומטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו״ל באגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ, בשיתוף עם קונסול ישראל בקנברה, אוסטרליה. אנו מלווים את המשפחה בשעותיה הקשות ומסייעים בכל הקשור להעברה המנוח לקבורה בישראל".

אזרח ישראלי נהרג בתאונת מטוסים באוסטרליה

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עידו שגב היה מוכר מאוד בעולם התעופה בישראל ורבים שהכירו אותו קיבלו את הבשורה המרה בהלם מוחלט. ב"קלוב התעופה לישראל" הגיבו היום למותו: "קלוב התעופה לישראל וקהילת הטיסנאים כולה, מרכינים היום ראש בעצב רב ובלב שבור עם מותו הטראגי של עידו שגב בתאונת מטוס באוסטרליה. כל מי שהכיר את עידו הוקסם מאופיו המיוחד, מהצניעות, החברות, הרוח הספורטיבית, טוב הלב – כל זאת לצד מקצוענות ברמה הגבוהה ביותר שנראתה בעולם הטיסנאות בשנים האחרונות.

עידו הטביע את חותמו על עולם הטיסנאות כולו, וזכה בתארים רבים לרבות אליפות העולם באווירובטיקה, ורבים אחרים – תוך הקפדה על הרוח הספורטיבית, וייצוג מדינת ישראל בכבוד בכל מקום בו דרך – וגרם לכולנו להתגאות, להעריך, לאהוב ולהוקיר. אנו עומדים היום לצד משפחתו היקרה של עידו, אביו צביקה ואחיו יונתן, אימו אילנה ואחותו ענבל, מחבקים, בוכים וכואבים. עידו – אתה תחסר לכולנו, ולא נשכח אותך לעולם. שמים כחולים לך, חבר ואח יקר ואהוב."

חברו זיו ביטון כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "יום קשה ועצוב לכולנו, איבדנו את עידו שגב, האח היקר והאהוב בתאונה אווירית באוסטרליה. עידו הנפלא היה מטיס וטייס בחסד, ואדם צנוע, אהוב ומוערך בכל העולם, ובמיוחד כאן בבית. הוא יחסר לכולנו. הלב של כולנו שבור היום."

צילום: פייסבוק / פרטי
צילום: פייסבוק / פרטי
צילום: פייסבוק / פרטי
צילום: פייסבוק / פרטי

תגובה אחת

  1. בשורה קשה ומרה למשפחה ולעם ישראל , על מותו של עידו שגב ; יהיה זיכרו ברוך .

Back to top button